MikalH Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har nå anskaffet meg en mail fra portalen, men får den ikke til å fungere til msn. Dette er alså mailer som @damemagnet.com, @sinnsyk.com, @villogvakker.com osv. Dere skjønner poenget, men tingen er at jeg har folk på msn (gamle mailen) med sånne mailer som dette. Men har ikke fått kontakt med e så derfor skriver jeg tråden her og håper på hjelp og god respons. -m1k4l
iChristian Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du må gå inn på msn.no og registrere den der som en passport-adresse
MikalH Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Du må gå inn på msn.no og registrere den der som en passport-adresse 7005334[/snapback] Jeg ser ikke en plass hvor jeg kan gjøre dette? Kunne du har forklart det nærmere ?
iChristian Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ser ikke en plass hvor jeg kan gjøre dette? Kunne du har forklart det nærmere ? 7005351[/snapback] http://messenger.msn.com/download/getstarted.aspx?mkt=nb-no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå