Gå til innhold

Test Drive Unlimited Klubb (Les første post)

Chris_lox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sånn så i går da jeg kom inn, hvordan i allverden skal jeg få kontakt med dere? Jeg så i klubbhuset at 2 av dere var inne i spillet, men fant ikke ut litt en gang hvordan jeg kunne kontakte dere/finne dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor det er kjekt å ha msn i tillegg, fordi denne ingame chatten suger værre en værst!

Men invite en av oss til en privat chat og så tar vi det derifra, eventuelt kan du komme inn i klubbhuset, der kan du chatte med de som er der ;)

Skrevet
Men sånn så i går da jeg kom inn, hvordan i allverden skal jeg få kontakt med dere? Jeg så i klubbhuset at 2 av dere var inne i spillet, men fant ikke ut litt en gang hvordan jeg kunne kontakte dere/finne dere?

7082988[/snapback]

Jeg hadde det problemet. Fant ut at det kom av at NAT sto på strict, etter at den ble open hadde jeg ingen problemer.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg vil også være med i klubben!!

Har nettopp fått meg xbox360, og trenger litt norske friends innpå, siden jeg ikke kjenner noen som har xbox! Jeg kommer til å legge til dere som har signet inn GT her =)

Min gamertag er: Hollup

Skrevet

halla, er det plass i klubben fortsatt eller?

høres jo kjempekult ut da :!: er ganske ny på xbox live så hva er gamertag? har ikke vært på live enda :blush: har litt vanskeligheter på xbox`n med nettet men det er snart fikset :) legg meg til på msn da: [email protected]

Skrevet

jeg vil også vere med.. har ikke xbox enda.. men skal kjøpe så snart eg komer hjem.. er på sjøen... reiser hjem om 9 dager, og da blir det test drive:)

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Trodde klubben var død og begravet for lenge siden jeg, men jeg ser nå at jeg tok feil :lol: Hvis noen av dere ser meg på live så gjerne inviter meg for et race eller to! Vi skulle vel egentlig ha hatt en webside slik som den andre gjengen.

Endret av Tinmar
Skrevet

Har ikke spillet men tenkte jeg skulle med et navneforslag til dere... Leste ikke hele tråden,så dere har sikkert et allerede...

men hva med:

Norwegian RollerZ

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg spiller også dette spillet fortsatt. Har enda ikke prøvd dette med Club. Hvis noen oppretter en klubb så kan jeg bli med. Evt kjøpe en selv og invitere.

Gamertag: PalWare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...