Lampeskjermen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Har det kommet ut en BC beta enda? Isåfall hvor kan man laste den?
ahpadt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det er en closed alpha hvor man må få kode av Blizzard - kun forbeholdt de heldige..
greiven Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det er en closed alpha hvor man må få kode av Blizzard - kun forbeholdt de heldige.. 6999558[/snapback] Meganerdene rettere sagt
øl_i_tastaturet Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Å herregud så mange TBC poster det kommer da. Send inn screenshot av deg og guilden så kanskje dere vinner. Det vil si dere får prøve betan
AndyG Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Visstnok er closed beta igang, men kun for "Family & friends" og de fremste guildene i verden. Følgende er litt "ryktete": Har en kar i guilden, hvis har en kompis som jobber hos blizzard. Han mener at de opererer med en guesstimate på at closed beta skal være ferdig i midten av oktober. Da blir det siste finpuss, og man skal visstnok kunne forvente spillet i butikkene i løpet av 6-10 uker etter det. Ps! Før enkelte av dere lirer av dere "omg bikkja til mora til tanta til sønnen til fisken til kongen til postman pat" osv. Jeg vet, men er fortsatt interessant.
Faber Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 closed alpha var for "family and friends", beta'n er rett rundt hjørnet og blir åpnet når konkurransen er over.
AndyG Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vet du dette? Jeg har nemlig hørt noe annet, uten at jeg kan dokumentere det. Det spiller vel egentlig ikke så altfor stor rolle, men er man fan, så er man fan
ØysteinT Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 closed alpha var for "family and friends", beta'n er rett rundt hjørnet og blir åpnet når konkurransen er over. 7004684[/snapback] Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC.
Faber Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 closed alpha var for "family and friends", beta'n er rett rundt hjørnet og blir åpnet når konkurransen er over. 7004684[/snapback] Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC. 7004797[/snapback] hvis du leser litt på forumet på "worldofwarcraft.com" så finner du ut litt av hvert:)
DirtyBit Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 closed alpha var for "family and friends", beta'n Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC. 7004797[/snapback] Seff skal dem ha open beta, hvis det er closed beta så kommer det open beta, stress test av servere osv osv
pretensiøselns Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) closed alpha var for "family and friends", beta'n Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC. 7004797[/snapback] Seff skal dem ha open beta, hvis det er closed beta så kommer det open beta, stress test av servere osv osv 7011874[/snapback] Hvorfor skal dem ha stress-test av servere som har vært aktive i 1 1/2 år?) Nei, tror ikke vi får se en åpen beta som vi fikk med WoW. Beta-testingen er forbeholdt utvalgte guilds og spillere som har ulike interesseområder (highend PvE/PvP, casuals, RP osv.) samt vinnere av konkurranser. EDIT: Serverside blir vel expansion som en ekstra stor content-patch å regne. Endret 6. oktober 2006 av eMPea
ØysteinT Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 closed alpha var for "family and friends", beta'n Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC. 7004797[/snapback] Seff skal dem ha open beta, hvis det er closed beta så kommer det open beta, stress test av servere osv osv 7011874[/snapback] Uhm, og de har ikke stresstestet serverene sine gjennom 1.5 år med WoW? Er en grunn til at de driver med hardwareoppgraderinger av serverene for tiden. Det er relativt sjeldent at MMOer har en åpen betatest av en expansionpack. Er som regel bare hovedspillet som får dette før launch. Øystein
DirtyBit Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 closed alpha var for "family and friends", beta'n Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC. 7004797[/snapback] Seff skal dem ha open beta, hvis det er closed beta så kommer det open beta, stress test av servere osv osv 7011874[/snapback] Uhm, og de har ikke stresstestet serverene sine gjennom 1.5 år med WoW? Er en grunn til at de driver med hardwareoppgraderinger av serverene for tiden. Det er relativt sjeldent at MMOer har en åpen betatest av en expansionpack. Er som regel bare hovedspillet som får dette før launch. Øystein 7011903[/snapback] lol da har ikke du spilt non MMO me expantion packs... alle har det L2, FFXI, SWG osv osv... stress test er site del av open beta, det kommer jo opp egene servere for outland/BC å de må jo testes, du tror vel world server med alle instancene er i en og samme server du vel
pretensiøselns Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 lol da har ikke du spilt non MMO me expantion packs... alle har det L2, FFXI, SWG osv osv... stress test er site del av open beta, det kommer jo opp egene servere for outland/BC å de må jo testes, du tror vel world server med alle instancene er i en og samme server du vel 7011913[/snapback] Vel, nå skal jeg ikke si så veldlig mye om server clusters osv. (fordi det har jeg rett og slett ikke mye peiling på) men ifølge blizzard selv skal de nye serverparkene ha den nødvendige hardwaren til å støtte de nye sonene og instancene som kommer med expansion. Det at de også har tatt ned realms for å nettopp oppgradere deres hardware med samme formål ser jeg som en pekepinn på at det ikke nødvendig vis må stress-testes noe særlig.
DaXoN Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 en jeg kjender den dritten fikk Mail om og være med på den betaen :/ og han spiller ikke engang:@
pretensiøselns Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 en jeg kjender den dritten fikk Mail om og være med på den betaen :/ og han spiller ikke engang:@ 7011942[/snapback] Det kan vel tenkes at han ble valgt nettopp på grunn av det. Jeg vil tro at det er i Blizzards interesse å finne ut hva de som har slutta å spille synes om expansion, er vel mye penger å tjene på at folk som har fryst accounten sin kjøper BC og starter å spille i gjen.
ØysteinT Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 closed alpha var for "family and friends", beta'n er rett rundt hjørnet og blir åpnet når konkurransen er over. 7004684[/snapback] Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC. 7004797[/snapback] hvis du leser litt på forumet på "worldofwarcraft.com" så finner du ut litt av hvert:) 7011861[/snapback] Jeg leser forumet på worldofwarcraft.com hver dag, og jeg har enda til gode å se at noen fra Blizzard sier at det skal være en "open beta". Vennligst gi en link til en slik post. Derimot har man poster slik som denne: At this point we don't have any plans for beta sign-ups. For those that may have missed out on Blizzcon or the contest, there may be more possibilities of getting one by watching some of the fan sites or our front page. There are no guarantees however. (Den var fra det gamle forumet, men du finner den på http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/9629479.htm
DirtyBit Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) closed alpha var for "family and friends", beta'n er rett rundt hjørnet og blir åpnet når konkurransen er over. 7004684[/snapback] Hvor har du hørt at betaen skal åpnes? Alt Blizzard har sagt før sier at de ikke skal ha en "open beta" på BC. 7004797[/snapback] hvis du leser litt på forumet på "worldofwarcraft.com" så finner du ut litt av hvert:) 7011861[/snapback] Jeg leser forumet på worldofwarcraft.com hver dag, og jeg har enda til gode å se at noen fra Blizzard sier at det skal være en "open beta". Vennligst gi en link til en slik post. Derimot har man poster slik som denne: At this point we don't have any plans for beta sign-ups. For those that may have missed out on Blizzcon or the contest, there may be more possibilities of getting one by watching some of the fan sites or our front page. There are no guarantees however. (Den var fra det gamle forumet, men du finner den på http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/9629479.htm 7011959[/snapback] kommer garantert en open beta, er bare noe de sier for å ikke røpe for mye, har de beta tester på patcher, aka testserver så har de open beta på Expantion packen og... alle spill har open beta på expantion packen innen MMO Endret 6. oktober 2006 av Darkey
ahpadt Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) 'Insidere' som jeg kjenner sier at det ikke blir noen beta, evt en veldig kort en. Stress test har jeg også hørt det ikke skal bli, pga det ble gjort for release. Det er dog viktig at dere ikke tar alt jeg sier for god fisk, fordi det meste som finnes er bare rykter. Endret 6. oktober 2006 av ahpadt
TheScorp Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg er en av disse "meganerdene" som ble tilbydt closed-beta testing. Og jeg kan bekrefte at betaen ikke har startet enda. Antatt lengde er, i følge en blue post, to måneder. Vel, siden dette er ett såpass hett tema, så kan jeg jo prøve å avkrefte noen av ryktene basert på mail korrespondansen min med Aeus. Noe er forøvrig også posted på det nye forumet, hvor det kun nevnes en Closed Beta, og ingenting om åpen. I tillegg kan jeg jo minne folk på at det IKKE var en open-beta for WoW når det første ble releaset. Startet med å gi ut beta-keys til folk som hadde meldt interesse for selve spillet, hvor man "signerte" en NDA (Non-disclosure Agreement). Dette er cut and paste fra mailen jeg sendte for å få beta keys til flere i guildet jeg er i. Q: Now we patiently await the answer. Do you have any indication on how long this might take? As to when the beta testing will be launched that is. A: "I haven’t given anyone the dates yet, but when we do I will include you guys, whether you get keys or not, I don’t want to keep you in suspense longer than necessary." Q: Also, I was wondering if there will be an open beta after the closed one? A: "As per today, no." Driver enda og mailer med han, så kan komme tilbake med mer etterhvert som jeg får stilt flere spørsmål. Endret 7. oktober 2006 av TheScorp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå