Gå til innhold

Liten mp3-spiller med bra lyd

gu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en mp3-spiller der lydkvalitet og størrelse er det viktigste.

Når det gjelder spesifikasjoner ellers, må den ha radio og minst 1 GB. Ellers har jeg ingen spesielle krav. Men selvfølgelig - jo bedre, jo bedre. Fint om den kan spille andre formater enn mp3, kan brukes som ekstern disk, har lang batterilevetid osv. Men disse tingene er ikke nødvendig.

Foreløpig vurderer jeg Creative Zen V Plus og MPIO FL350. Jeg heller kanskje mest mot den siste, pga størrelsen og at den har opplegg for å henges rundt halsen.

Er det noen som har erfaringer med disse spillerne. Jeg tenker særlig på lydkvalitet, men hører gjerne om andre fordeler/ulemper også.

Jeg tar gjerne imot anbefalinger av andre spillere også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg kjøpt en spiller i dag ville jeg satt omtrent de samme kriteriene, og mitt valg ville fallt på iRiver E10

iRiver er kjent for fantastisk lydkvalitet og det er også min erfaring.

Tror HiFi-klubben har den, så du kan jo dra dit å teste den ut selv om du har en butikk i nærheten.

Skrevet
Før hadde jeg en liten og en veldig bra Asono.

Grunnen til at jeg skrev dette er at jeg har et spørsmål. Er Asono norsk eller svensk?

7003597[/snapback]

Merkenavnet Asono er Norsk. Spillerne produserer de ikke selv. De er stort sett fra Kina. Men jeg tror AB600 ble produsert i S.Korea.

Skrevet

Takk for gode forslag.

Har vurdert å vente på den nye, lille fra iRiver. Den ser skikkelig lekker ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...