weeds Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg sliter med at til tider så dukker denne feil meldingen opp: http://home.no/doxo/Win_Bugg.JPG Det som skjer hver gang denne feilen dukker opp så forsvinner lyden min. Vist jeg fks gamer så forsvinner ikke lyden før jeg har gått utav spillet. så den forsvinner ikke momentant. Jeg har testet med 2 forskjellig lydkort nå 1 intregrert og et internt pci. Noen som vet hva som er gale ? Når jeg trykker error rapport vil den inkludere disse 2 filene i en Rapport ? C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\WER9626.dir00\svchost.exe.mdmp C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\WER9626.dir00\appcompat.txt Mvh Kenneth
ventle Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Kjør virusscanning. Er et par virus den siste tiden som påvirker nettopp svchost-prossessen.
weeds Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har testet det avg finner ikke noe hvertfall!
ventle Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 noen tendenser i forhold til hva som utløser feilen?
sedsberg Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Denne fixen har løst problemet for noen andre som har hatt samme feilmeldinga. Eller du kan lese her om du finner ut noe. Endret 3. oktober 2006 av sedsberg
weeds Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Takker da tror jeg problemet skal være ordnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå