Gå til innhold

hva er en god server for horde?


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg og en venn sitter på lan og har lyst til å lage oss en horde. Gjør alle quest sammen osv. Levle helt likt. "radarpar" :p

 

Da er spørsmålet:

 

Hva er en god server å spille horde på? med god mener jeg greie folk og godt miljø. Og selvfølgelig mange folk sånn at det er ikke er vanskelig å finne groups til diverse ting. At det er en del norske der er heller ingen dum ting.

 

Noen som kan anbefale en god server?

 

PvP eller PvE har ingenting å si..

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du enn gjør, hold deg unna genjuros. Masse grekere, lite annet. Gresk i Trade, gresk i general, gresk i lfg, gresk i party/raidchat. 50% av de kan ikke spille spillet/klassen sin. 20% har kjøpt konto der fordi de har en gresk kompis og resten er opptatt i kjempeguilds som ikke trenger flere folk og aldri tar i noe annet enn sitt pve liv..

 

mao, hold deg unna greekjuros :p

Lenke til kommentar
Dem åpna nettopp transfer til Aszune, så peis deg dit, beste levlemiljøet du får  :w00t:

6993141[/snapback]

 

Humhum, er ikke Azune stappfull? :ph34r:

6993383[/snapback]

 

Aszune er ikke akkurat stappfull. Bare den serveren det er mest trøbbel med av alle sammen. Er 1:5 Horde til Alliance ratio. 1:3 Nordmenn til Andre ratio. Og veldig koselig når den faktisk er oppe :):ph34r:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
IKKE FROSTWHISPER.

 

frostwhisper har verste horde jeg noen gang har sett.

 

ignorer "horde-er-best-fordi-jeg-er-det" folka over. :p

7304640[/snapback]

Ingenting slår Eonar i å suge. Altså, i alle instance-groups jeg har vært i fra lvl 1-58 så har jeg blitt ninja ting i hvertfall 4 av gangene. Tipper jeg var i ca 10 grupper tilsammen. Altså er det 40 % sjanse for at du har en ninja i groupen og i følge mine erfaringer 100 % sjanse for at det er akkurat orc eller tauren warrioren som er det.

Dessuten er det generellt helt sinnsykt mange noobs. Det er helt forferdelig engelsk, skal tippe på en gjennomsnittilig horde på Eonar har ca 2 til 3 i engelsk karakter i 9'ende klasse. Det er ikke mange folk fra ett eneste land der heller, det er en del engelskmenn, portugisere, nordmenn, svensker, dansker o.s.v.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...