Gå til innhold

Hva er DVD decoder?

koko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vanlig DVD spiller/brenner og jeg bruker flerer software programmer for å spille DVD er på. Det fungerer helt greit når jeg se på disse DVD filmene på min stasjonær pc men det fungerer ikke på min bærbar pc slev om jeg bruker samme programmet på begge pcene. Jeg får feilmedling på at jeg må oppgradere DVD decoder eller MPEG2 decoder . Men når jeg bruker programmet fra Acer som følger med min bærbre pc så fungerer det griet men når jeg bruker nero eller inter actual så funker det ikke . DVD ene er vanlig dvder som jeg kjøpte heri Norge .Dette er melding fra inter actual spiller som jeg får når jeg spiller filmen:

Feil PL4009: Det oppstod en CSS-krypteringsfeil under forsøket på å spille DVDen. Det kan være at dekoderen som ble funnet ikke støtter avspilling av kryptert DVD-innhold. Kontroller at dekoderen støtter avspilling av kryptert DVD-innhold ved å ta kontakt med produsenten av DVD-avspillingsprogrammet.

This may be caused by a conflict with an MPEG codec installed by such software as DVD X Copy Platinum, as well as the freeware K-Light and Nimo codec packs. The codec in question, Elecard MPEG I/II Codec, is installed by these programs for MPEG playback capabilities.

har noen et forslag på hvordan mann løse denne konflikten? :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...