Pilot_ Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hva er minimum level på flying mount? 60, 70?
gamer73 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 70 for epic flygings ihvertfall:)
DaXoN Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ja tror ikke jewelcraftere kommer til å bli rikere enn andre i grunnen. Men nyttig er det jo som mange andre yrker:) Kanskje jeg går den veien selv når jeg er på lvl 70..vi får se. Jeg er ihvertfall såpass gniten av natur at jeg omtrent gråter når jeg går på do. 7110023[/snapback] wtf mente du med deT?
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Etter at blizzard kom ut og sa BC early 2007 så har jeg bestemt meg for å bruke dem ekstra gulla på å oppgradere tier 0. Det er jo ihvertfall spennende oppdrag det er snakk om, og jeg trenger å ha et mål som kan holde meg i gang hehe..
Pomfri Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ett dyrt oppdrag Selv tar jeg det med ro. Skal få presten til 60 (halveis på 59). Kan ta litt tid siden jeg bare driver i AB...
DirtyBit Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Rank 10 (får jeg imorra?), WSG exalted (3k rep igjen). da har jeg det som er av REP pvp gear (Exalted AV,AB,WSG) så da har vi dps gear langt opp i ræ** så jeg lvler fort i TBC... så jeg er egentlig klar for TBC etter mainterence imorra T_T Jaja, da starter vi opp en shaman, får vi han til 60 i desember tenker jeg (slække lvling)... gearer opp den og så er det slækkis i jula så er det full fart igjen i januar Endret 24. oktober 2006 av Darkey
DeeTee Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Tatt av med klargjøring til TBC - alle som slutta etter sommern er tilbake å levler chars og skaffer gear atm. Morro! Gleder meg som en liten bever.
Empire of the Sub Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det beste med BC er at det blir enda mer single-player vennlig nå. med tanke på det nye honor opplegget. Dvs at får man ikke plass i raidet den og den kvelden så kan man grinde honor rep, mens nå sitter man bare å sturer og er ganske unyttig. 6988849[/snapback] De fleste har jo maksimum honor iløp av et par mnd. Plutselig er wow slik det var igjen, heisann.
DirtyBit Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det beste med BC er at det blir enda mer single-player vennlig nå. med tanke på det nye honor opplegget. Dvs at får man ikke plass i raidet den og den kvelden så kan man grinde honor rep, mens nå sitter man bare å sturer og er ganske unyttig. 6988849[/snapback] De fleste har jo maksimum honor iløp av et par mnd. Plutselig er wow slik det var igjen, heisann. 7139706[/snapback] par månder? lol? har du sett hvor mye honor du trenger for armor ? våpen? jewls? sockets? kommer til å ta sinnsykt lang tid...
ugotabanana Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det beste med BC er at det blir enda mer single-player vennlig nå. med tanke på det nye honor opplegget. Dvs at får man ikke plass i raidet den og den kvelden så kan man grinde honor rep, mens nå sitter man bare å sturer og er ganske unyttig. 6988849[/snapback] De fleste har jo maksimum honor iløp av et par mnd. Plutselig er wow slik det var igjen, heisann. 7139706[/snapback] par månder? lol? har du sett hvor mye honor du trenger for armor ? våpen? jewls? sockets? kommer til å ta sinnsykt lang tid... 7139748[/snapback] Du har jo ikke snøring for fem flate øre, beklager. Honor blir fjernet systemet blir fjernet og det blir lagt inn token system, forøvrig vil blizzard gjøre slik type grinding litt lettere.
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 uansett bedre enn å miste honor slik som nå. Det forekomemr svært ofte at jeg ikke får spilt noe særlig på et par-tre dager...også opp mot en uke rett som det er. Og da er det surt å ha mistet det man jobbet seg opp på en ja..8-timers god pvp dag. Det gjør ikke meg noe om det tar 2 mnd eller 6 mnd. det viktigste er at all tiden jeg benytter til pvp er av nytte. Og at jeg vet jeg får det jeg vil ha til slutt. Jeg holdt på med pvp for litt over et halvt år siden, med det målet å bli rank 10. Jeg gav opp på rank 7 da jeg skjønte at hverdagen min ikke klarte å få meg videre til rank 8. Med det nye systemet er ikke dette lenger tilfelle og mitt hjerte gleder seg.
andiss Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 ............................................ Bare 3 månder til spillet kommer. (Gleder meg sykt ) Orker ikke prate om TBC lenger. Heller lyst til å prate om Blizzard
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Bare 3 månder til spillet kommer. (Gleder meg sykt ) Orker ikke prate om TBC lenger. Heller lyst til å prate om Blizzard Vær snill å ikke syte og klage på Blizzard i min tråd Her skal vi kose oss og snakke om BC:)
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 uansett bedre enn å miste honor slik som nå. Det forekomemr svært ofte at jeg ikke får spilt noe særlig på et par-tre dager...også opp mot en uke rett som det er. Og da er det surt å ha mistet det man jobbet seg opp på en ja..8-timers god pvp dag. Det gjør ikke meg noe om det tar 2 mnd eller 6 mnd. det viktigste er at all tiden jeg benytter til pvp er av nytte. Og at jeg vet jeg får det jeg vil ha til slutt. Jeg holdt på med pvp for litt over et halvt år siden, med det målet å bli rank 10. Jeg gav opp på rank 7 da jeg skjønte at hverdagen min ikke klarte å få meg videre til rank 8. Med det nye systemet er ikke dette lenger tilfelle og mitt hjerte gleder seg. 7140222[/snapback] Hehe, jeg har aldri drevet med pvp, bortsett fra noe i 2 uker da jeg ville ha rank 7 hansker og støvler for set bonus.. En kamerat av meg drev den gangen noe som het "The A-Team" på serveren. kun hard core pvp'ers som gikk for rank 14 alle mann. joina de litt noen dager etter raids var ferdig for kvelden.. gikk 2 uker så var jeg rank 8. Vant som regel AB 2000 på noen minutter.. Gjorde det om igjen og om igjen
andiss Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Bare 3 månder til spillet kommer. (Gleder meg sykt ) Orker ikke prate om TBC lenger. Heller lyst til å prate om Blizzard Vær snill å syt og klage på Blizzard i min tråd Her skal vi ikke kose oss og snakke om BC 7140466[/snapback] Ok? Hvorfor vil du at jeg skal Syte og klage? Endret 24. oktober 2006 av andiss
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Ok? Hvorfor vil du at jeg skal Syte og klage? ops ja se der ja..hehehe Endret 24. oktober 2006 av gamer73
andiss Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Ok? Hvorfor vil du at jeg skal Syte og klage? ops et ord ble vist borte Syte og KLAGE ftw, gogo 7140529[/snapback] hmm ? Endret 24. oktober 2006 av andiss
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Sikkert regler mot å kludre slik som du gjør andiss pass på så du ikke får warning
andiss Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Sikkert regler mot å kludre slik som du gjør andiss pass på så du ikke får warning 7140575[/snapback] Eneste morroa jeg kan ha her på forumet før TBC kommer Fikk meg en good latter ihvertfall
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Eneste morroa jeg kan ha her på forumet før TBC kommer Fikk meg en good latter ihvertfall Noen liker å plage andre når dem er litt deppa. Andre søker trøst og medfølelse. Men jeg skal la tvilen komme deg til gode denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå