flippant Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Iom at jeg var "ny" da jeg levellet opp gikk det i 1-18 crap wand? døde mye, brukte staffen også ;D (enchanting wanden er uber fra level 5-12 fant jeg ut i etterkant) / en eller annen staff 19-36 fikk hjelp til gravestone scepter etter å ha sett den på thott / DM staff. 37-39 gravestone scepter / SM staff 40-44 (hittil) umbral wand of the owl -> SM staff (om ikke ZF skulle droppe) -> Brightwood staff når jeg blir 49. Videre oppover vil det gå litt mer i andre dmg typer enn shadow på wanden avhengig av hva som dropper. Skal ikke ha Woestave fra level 50 questen, da healing trinketen bare er for bra. Bare et spørsmål: Er det verdt å kjøpe Glowing Brightwood Staff (350g+enchant) med +30 spelldamage eller putte +22 int på ZF (gratis+enchant) staffen? GBS: +15 Stamina +29 Intellect +9 Spirit +15 Nature Resistance +30 dmg/healing (enchant) Zum'Rahs Vexing Cane: +10 Stamina +32 Intellect (10+22 fra enchant) +21 dmg/healing Hmm.. Skal kjøpe EoD når jeg blir level 60 uansett, men jeg vet ikke hvor lang tid det kommer til å ta
StorPeder Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Etter min mening er BoE epics fra lav level aldri verdt det. Det dukker alltid opp ting senere som er like bra, men "gratis" ! Den eneste fordelen med GBS er hvis du har plan om å raide AQ40. Da kan +15 NR komme godt med !
hallgeirl Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 *masse tekst* 7013409[/snapback] Et tips til deg... ikke sløs masse penger på enchants på lowlevel staffs (som f.eks. 22 int på staffen fra ZF). Ikke verdt det. Og om du har tenkt å skaffe deg glowing brightwood staff, skaff den KUN på grunn av nature resistance - ikke noe annet. Ettersom du får en gratis staff (Argent Crusader) som quest reward i Stratholme - gratis - som er omtrent like bra stat-wise.
DaXoN Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Iom at jeg var "ny" da jeg levellet opp gikk det i 1-18 crap wand? døde mye, brukte staffen også ;D (enchanting wanden er uber fra level 5-12 fant jeg ut i etterkant) / en eller annen staff 19-36 fikk hjelp til gravestone scepter etter å ha sett den på thott / DM staff. 37-39 gravestone scepter / SM staff 40-44 (hittil) umbral wand of the owl -> SM staff (om ikke ZF skulle droppe) -> Brightwood staff når jeg blir 49. Videre oppover vil det gå litt mer i andre dmg typer enn shadow på wanden avhengig av hva som dropper. Skal ikke ha Woestave fra level 50 questen, da healing trinketen bare er for bra. Bare et spørsmål: Er det verdt å kjøpe Glowing Brightwood Staff (350g+enchant) med +30 spelldamage eller putte +22 int på ZF (gratis+enchant) staffen? GBS: +15 Stamina +29 Intellect +9 Spirit +15 Nature Resistance +30 dmg/healing (enchant) Zum'Rahs Vexing Cane: +10 Stamina +32 Intellect (10+22 fra enchant) +21 dmg/healing Hmm.. Skal kjøpe EoD når jeg blir level 60 uansett, men jeg vet ikke hvor lang tid det kommer til å ta 7013409[/snapback] Ta quest Staff :=)
flippant Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Men finnes det noen bra staffer oppover mot- men under 60? Argent Crusader kan man ikke få før level 56, og jeg planlegger å kjøpe EoD til Benediction/Anathema når jeg blir 60 uansett.
hallgeirl Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Men finnes det noen bra staffer oppover mot- men under 60? Argent Crusader kan man ikke få før level 56, og jeg planlegger å kjøpe EoD til Benediction/Anathema når jeg blir 60 uansett. 7014047[/snapback] Zum'Rahs Vexing Cane bør vel holde til level 60, tror du ikke? Jeg for min del brukte Hypnotic Blade fra Scarlet Monastery og diverse offhands opp til jeg fikk Argent Crusader og Quel'dorai Channeling Rod (Den som dropper av første boss i DM East), så Zum'Rah bør holde fint. Spar pengene du
Xanitra Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Joldarr dagbok: Brukte hele helga på å prøve å levle en priest jeg, og tro meg, med familie i tillegg og unge som skriker og bæljer, er ikke det noen enkel sak. Men med mye kjemping både på privat front, og på WoW er nå min undead priest i Sepulchure og lvl 12. Det er ikke mange poengene å bruke på talents så langt, men hørt på dere, eller flertallet i hvertfall og kjørt kun på shadow: spirit tap. Så langt er priest en ganske mye annerledes opplevelse enn warrior. Mye mer man må gjøre / forberede av spells og greier før hver motstander, men det er KONGE"! spesielt er det kult å heale folk syns jeg selv, for det er så annerledes enn frontal angrepene jeg gjorde som warrior. Kult, gleder meg til fortsettelsen! 9/10-06 Joldarr. (navnet på priesten min er Joldarr, dame btw.)
Killer_DT Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Men finnes det noen bra staffer oppover mot- men under 60? Argent Crusader kan man ikke få før level 56, og jeg planlegger å kjøpe EoD til Benediction/Anathema når jeg blir 60 uansett. 7014047[/snapback] Den staven med 20 spirit fra Sunken Temple er bra for prest. Skal du kjøpe Eye of Divinity? Kjøpe deg inn i en MC run da eller?
flippant Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Skal du kjøpe Eye of Divinity? Kjøpe deg inn i en MC run da eller? 7031250[/snapback] Det var/er meningen ja, med mindre jeg ender opp i et PVP guild som også tar MC. Syntes PVP er mye mer morsomt enn PVE, men kan sikkert ta litt av begge deler. Dessuten er 400g (vanlig pris på serveren) ingenting i forhold til den tiden det vil ta å bygge opp DKP osv. Jeg har dessuten ikke så mye tid til overs at jeg kan sette av 4(?) timer for et raid flere ganger i uken. Noen som har forslag til forbedringer av gearet mitt? Det er så mye jeg ikke vet i dette spillet at det garantert er noe jeg ikke har fått med meg som er verdt å ha Det neste jeg skal ha tak i er en Advisor's Ring fra WSG (3000 rep igjen), siden rings generelt er kjipe nå for tiden. Endret 9. oktober 2006 av flippant
Bredoc Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Flippant: Ser ut til å være bra gear det du har. Men uansett er du i tvil ta en titt her. Er nok den beste siden som er å få tak i, når det gjelder instance loot. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå