TommyGun77 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Sendte inn et defekt skjermkort 21 sept, så på pakkesporingen at webshoppen hadde fått det den mandag 25 sep. Prøvde å ringe de på torsdag morgen for å høre hva som skjedde, fikk da beskjed om at det var i testbenken og at de skulle ringe meg. Da jeg er helt avhengig av å ha en pc oppe å gå så ringte jeg på nytt litt ut på dagen, fikk da samme svar. Ringte Fredag og fikk samme svar av en sur kundebehandler. Er dette urimelig lang til på å få sjekket et skjermkort eller er det bare meg som er utolmodig. I dag er det gått en uke og jeg synes det er litt drøyt å bruke så lang tid på å sjekke om kortet fungerer. Endret 2. oktober 2006 av TommyTheGun
Samcki Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Tja, avhenig av hva problemene er så kan det ofte ta 1-2uker på de fleste sjappene.
Xmir Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Som oftest så tar det ikke mer enn 2 uker fra du sender inn til du har evt ny vare tilbake. Noen er dog totalt useriøse på retur, og vanskelige og ha med å gjøre. Dersom du purrer litt, så skal du få litt raskere behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå