nilsso Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 hvordan skifter jeg logon bildet mitt? ikke det lille bildet som vises der du skriver passordet, men jeg mener bakgrunn der du skriver passordet ditt, noen som har en viss anelse om hvordan man får dette til? takk på forhånd...
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skjønte overhodet ikke hva du mente nå, gidder du forklare på en anna måte? O.o
nilsso Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Skifte bakgrunnen på login... altså ikke IKONET på login, men bakgrunnen "er trøtt beklager, sitter på lan akuratt nå - bylan, bergen og er trøtt "
SvennAndre Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Bruk et program som heter Style XP. Der kan man endre login bildet sitt. Og alt annet visuelt du kunne tenke deg i windows xp.
nilsso Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 i style XP kan du ikke lage egne bilder... jeg har et bilde jeg selv vil bruke som bakgrunn på loginnen.... noen som kan noe?
FpsStu Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kan no. Kan du? Post riktig sted, så får du kanskje svar?
nilsso Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 kanskje smart og post en link i tillegg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå