keepeR- Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5511 Er det ikke slik at det ikke blir sluppet før en gang i november? jeg var på spaceworld å så at de solgte det sjøl :S ?
Blib Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 På lager 0. Spillet har vel ikke gått gold enda. Og du så at de solgte det? Sikker på at det ikke bare var promo-utstyr?
keepeR- Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 (endret) På lager 0. Spillet har vel ikke gått gold enda. Og du så at de solgte det? Sikker på at det ikke bare var promo-utstyr? 6981481[/snapback] nei, 100 % sikker. holdt på å kjøpe det men så ombestemte jeg meg, nå angrer jeg som faen doh edit1: spaceworld på brynsenteret i oslo Endret 2. oktober 2006 av keepeR-
-Mr.T- Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har og opplevd noe lignende på Spaceworld i Trondheim. I hylla stod det at dem solgte Resident Evil 4 til PC, enda jeg vet at RE4 ikke kommer på pc til Norge før i desember eller noe. Men, det var ingen DVD-etuier i hylla bare reserverte plasser for Resident Evil 4 spillene. Sikker på at det ikke var det samme i ditt tilfelle?
Laserlasse Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Spaceworld selger nå forhåndsbestillinger av NWN2. Ved å kjøpe spillet nå, er du garantert å få resevert en kopi når det kommer i butikkene. På den måten minimerer SW (og andre) risikoen ved å ta inn for få / for mange eksemplarer. Og så sikrer de at du kjøper spiller hos dem og ikke hos andre. I bunn og grunn meningsløst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå