Gå til innhold

porblem med server


Anbefalte innlegg

heisann.. har et lite problem eller det er STORT.. har nyformatert maskin.. instalerte steam og counter strike 1.6. og på noen servere jeg spiller så låser den seg. så er jeg ikke inne på servern lengere. det er en ny steam account.. jeg aktiverte en til som jeg hadde. den skjedde det samme med? noen som vet hva det kan være? :S

 

 

 

har 1 mb linje. men tviler på det er linja sin feil at den går ut av servere

hvis du ser på bildene ser du at det er ikke noe folk der, det før5ste bildet var det folk på men så "klikka" det så ble folka borte. så ble jeg "kicka" elr hva jeg skal si fra servern :S

 

 

trenger hjelp fort!!

 

for skal på multiLAN i bodø til helga kjekt om counter strike viker som det skal da=)

 

Takker så meget for alle svar som kommer inn :D:dribble::w00t::love:

 

Mvh m0zzdart

post-104434-1159730885_thumb.jpg

post-104434-1159730921_thumb.jpg

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ny account, eller ny key på samme account?

 

Det er ny account, eller ny key på samme account?

6985683[/snapback]

ja det er ny key ja.. =)

 

Det er ny account, eller ny key på samme account?

6985683[/snapback]

det er noe med spillet, ikke brannmur og virusprogramm.

Lenke til kommentar

På begge screenpicsa' så står det "connection problem" oppi hjørnet. Så det er vel mest sannsynlig noe med nettet. Vet ikke om det sitter i routern eller hva det gjør. Eller om det er fordi du laster ned? Mest sannsynlig nettet hvert fall. Tror jeg.

Endret av dagan
Lenke til kommentar
På begge screenpicsa' så står det "connection problem" oppi hjørnet. Så det er vel mest sannsynlig noe med nettet. Vet ikke om det sitter i routern eller hva det gjør. Eller om det er fordi du laster ned? Mest sannsynlig nettet hvert fall. Tror jeg.

6985816[/snapback]

jeg laster ikke ned noe når jeg spiller. og routern er bare en trådløst switch p.g.a vi har et routermodem, det er sånn at vi ikke skal få router på router for da henger den seg. (bredbånd fra telenor)

Lenke til kommentar

Har nettop hatt samme problemet..

 

Problemet mitt var at hvert minutt ca stopper det helt opp i 5-10 sek.. Av og til kommer Connection Problem.. Prøvde alt mulig.. Men nei.. Så jeg byttet ut routeren! Tada :D

 

Om du ikke har en annen router, prøv vertfall å resette den ! Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Aha! skjønner nå. fikk det til

 

,02/10-2006 : 21:03]Har nettop hatt samme problemet..

 

Problemet mitt var at hvert minutt ca stopper det helt opp i 5-10 sek.. Av og til kommer Connection Problem.. Prøvde alt mulig.. Men nei.. Så jeg byttet ut routeren! Tada  :D

 

Om du ikke har en annen router, prøv vertfall å resette den ! Lykke til  :thumbup:

6986121[/snapback]

har resat den 10 ganger idag hjelper ikke :S

 

det er en linksys wrt54gs

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

 

--------------------------------------

 

Vil også minne om at en heller bruker p_edit.gif-knappen mot å poste et nytt innlegg under sitt eget, da dette vil bli regnet som bumping av tråd. Dobbel og trippelpostinger av bruker i denne tråden er slått sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...