hardkjerne Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Tenkte å poste denne her siden det sikkert er mange andre her med dette HK. Jeg opllever nemlig en irriterende høyfrekvent "suse"-lyd når jeg spiller spill. Jeg bruker da lydkortet som sitter på HK. Noen andre som opplever dette? Lurer på om det kan være støy som enten kommer av økt bruk av GFX-kort, eller som kommer fra økt HD-bruk (kan dog ikke huske å ha lagt merke til lyden under kopiering av filer el.) Har et 1900XT skjermkort.
Caze Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Det KAN være noe slikt som blir diskutert i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=622978&hl= PS: jeg har også opplevd at suselyder oppstår i strømforsyninger. Endret 2. oktober 2006 av Caze
Koppit Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Har selv et p5b dlx. Jeg opplevde at det begynte å "sprake" og "poppe" i høytalerene. Jeg byttet til optisk kabel, men det hjalp minimalt. Så skrudde jeg ned volumet på selve utgangen på lydkortet til ca. 80% og nå hører jeg det ikke lenger. Kansjke det hjelper for deg og.
hardkjerne Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Caze: tror ikke det er det som blir diskutert, siden dette er en lyd som vedvarer, men kan komme fra PSU. Har en Hiper 580W Koppit: Har prøvd det meste av lydinstillinger, men skal ta en ny runde
tomas7137 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har også dette problemet oppdatert bios osv men til ingen nytte... hva kan det være?
tomas7137 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har selv et p5b dlx. Jeg opplevde at det begynte å "sprake" og "poppe" i høytalerene. Jeg byttet til optisk kabel, men det hjalp minimalt. Så skrudde jeg ned volumet på selve utgangen på lydkortet til ca. 80% og nå hører jeg det ikke lenger. Kansjke det hjelper for deg og. 6985894[/snapback] kan da it skru ned volume på 80 for å få ren lyd? det skurrer likevel til meg... har nyeste bios osv. må jeg virkelig kjøpe et lydkort for å få ren lyd da? har nesten ikke plass nokk heller ettersom de to x1900 korta tar all plassen..
Xmir Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Spraker litt i lyden min og... Dette er da bare periodevis, men likevel svært irriterende. Savner mitt gamle s939-system
Xmir Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har fått en oppdatering i saken. Sendte inn forespørsel til Asus.com om hva jeg kunne gjøre for å bli kvitt støyet fra lydkortet. Fikk følgende svar: Dear Valued Customer If the issue is there nomatter which driver and BIOS you are using I would recomend that your return your card for repair or replace. Best Regards David Hammer Asus Nordic TSD Support
tomas7137 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Har fått en oppdatering i saken. Sendte inn forespørsel til Asus.com om hva jeg kunne gjøre for å bli kvitt støyet fra lydkortet. Fikk følgende svar: Dear Valued Customer If the issue is there nomatter which driver and BIOS you are using I would recomend that your return your card for repair or replace. Best Regards David Hammer Asus Nordic TSD Support 7263515[/snapback] Det forsvant når jeg byttet bios til 0711.
Xmir Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Prøvde alle drivere og bioser jeg, men fortsatt ingen endring Blir vel til at jeg må bort i byen med hovedkortet
tomas7137 Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Prøvde alle drivere og bioser jeg, men fortsatt ingen endring Blir vel til at jeg må bort i byen med hovedkortet 7295859[/snapback] Jeg deaktiverte digitaleutgangen å etter det har jeg aldri hørt noe skurring.
tomas7137 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg oppgraderte til den nyeste biosen enda engang å restarta maskina va død. biosen på hk som dødd flere som har vært borti det??
Mr-holmen Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 HAr p5b dlx/wifi ap jeg og. Var så dårlig lydkort at jeg bare kjøpte meg et superbillig et: terratec aureron 5.1 pci Prøv det om du er like lat som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå