KeyanZa Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 hvordan roterer jeg kameraet når jeg spiller? går den ann å ta vekk det svarte på map? eller ta vekk tåken, som legger seg over der jeg har gått? så trenger jeg sårt noen tips hvordan bygge seg fort opp, har jo ikke sjanse mot data når jeg spiller på expert, dem kommer så fort og så mange.. så noen tips hadde vært fint
Mit Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg husker ikke nøyaktig hvordan man gjode det men det er noe du må skru på inne i options ett eller annet sted først så var det vel piltaster ellernosånt du roterte med. Resten vet ikke jeg noe om.
Snorre Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 tåke kan vel egentlig fjernes ganske lett med koder tenker jeg. Søk på Age of Empires 3 cheats så finner du sikkert noe. Å rotere kamera vet jeg desverre ikke hvordan du gjør. Er lenge siden jeg spillte det spillet der. (Spillte det litt når det kom ut).
KeyanZa Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 funnet ut av rotere kamera no, trenger tåke, og tips for å bygge fort og bedre
Uncle Scrooge Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Når det gjelder å slå ekspert, er det kjempe enkelt, hvis du bare rusher selv. Ikke fokuser alt for mye på økonomi, og angrip villagerne hans tidlig. Skal sjekke om jeg finner en replay av hvordan jeg slår ekspert.
KeyanZa Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 hadde vært kult med en video snut ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå