Gå til innhold

Mine erfaringer av fifa07

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg kjøpte fifa 07 igår og spilte den nesten hele dagen og kvelden , den va jævlig bra altså forskjellen mellom 07 og 06 e fakttisk veldig mye:

bedre grafikk

spellerene beveger seg mer enn 06

nye trikser

og nye funksjoner i career mode .

JEG ANBEFALER FIFA 07

så bare slapp av for de som sier fifa 07 e dårlig eller spissene er treigt eller noe sånt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at du er fornøyd. Sitter sjølv bare på demoen. Er enkelte ting som ikkje faller heilt i smak, men kan vel heller ikkje sammenligne med fullversjon.

Men spørsmål, kan du skru ballen? Og kan du ta skuddfinte?

Skrevet
Bra at du er fornøyd. Sitter sjølv bare på demoen. Er enkelte ting som ikkje faller heilt i smak, men kan vel heller ikkje sammenligne med fullversjon.

6975544[/snapback]

skru ballen funker bra har opplevd den nye funksjonen finesse shot får man en mer naturlig skru enn bare vrist skudene. skuddfinta er jeg ikke helt sikker på men regner med at den er der. regner med at du ikke mener fake shot som er skyteknappen så fort sentrekanppen igjen?

Skrevet

6975544[/snapback]

ja begge delen kan man jør i fifa 07

Skrevet

Fifa på pc her iallefall. Det eg meiner med skru er om det er automatisk, eller dedikert knapp slik som ein fifa for nokre år tilbake hadde? Det var genialt, to knapper du trykte etter skuddet/passningen som bestemte om du skulle skru til høgre eller venstre.

Skuddfinte eller fake shot er sikkert mykje det samme, får ikkje til den komboen du sikter til på demoen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...