Gå til innhold

hvor kan jeg laste opp...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker imageshack. Kjapt, gratis og ingen registrering. Trykk på "Browse"-knappen, velg bildet du skal laste opp og trykk deretter på "host it!", så får du forskjellige linker til bildet.

Imageshack

Skrevet
Jeg bruker imageshack. Kjapt, gratis og ingen registrering. Trykk på "Browse"-knappen, velg bildet du skal laste opp og trykk deretter på "host it!", så får du forskjellige linker til bildet.

Imageshack

6972908[/snapback]

den sia har æ rbukt så lenge den suger :S

vill ha en ordentlig

Skrevet

Imageshack

6972908[/snapback]

vill ha en ordentlig

6972975[/snapback]

Kan du bare være så snill og si hva som suger med den?

Skrevet

Imageshack

6972908[/snapback]

vill ha en ordentlig

6972975[/snapback]

Kan du bare være så snill og si hva som suger med den?

6973208[/snapback]

jeg bare ikke liker siden.. enkelt og greit.. slutt å klag.. jeg sporte ikke deg om det :hrm::mad:

Skrevet
flere sider eller? :D

6993452[/snapback]

Egentlig ble jeg lite lysten på å hjelpe med det ufine svaret du ga Tomat-Ulf. Han spurte et helt relevant spørsmål; det er lite vits å anbefale sider som lider av samme "feil" du mener ImageShack har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...