Gå til innhold

!HASTER! Trenger driver til iRiver iFP-895


Varmo

Anbefalte innlegg

Hei, fint om noen kan svare fort da jeg drar til Polen i morgen og skal bruke mp3 spilleren.

 

Trenger driver til en iRiver iFP-895, har funnet diverse men det har vært rare filtyper osv. så jeg har ikke fått det til å virke. Fint om noen kunne være kjappe med å poste driver samt en mini guide til hvordan jeg skal gå fram, setter veldig stor pris på om jeg kan få hjelp da vi skal kjøre et utall timer buss og båt de neste dagene.

 

 

-Takker for all hjelp-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Får en .hex fil, noen som vet hva jeg så skal gjøre?

6972086[/snapback]

putt den i en mappe, plugg i spillere og be windows lete etter driver i den mappen? i dunno....

plugg and play ftw!

 

EDIT: fant noe her.... har heller ikke iriver men slike ting pleier ligge på sidene deres så...

http://www.iriveramerica.com/support/ultra/800.aspx

"iRiver Music Manager for PC - Use this to transfer songs to your player on your Windows PC, also if you have lost your installation, CD, everything you need is included with the iRiver Music Manager software."

høres brukbart ut? ^^

 

EDIT2: se ut som .hex er firmware oppgraderinger!

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Får en .hex fil, noen som vet hva jeg så skal gjøre?

6972086[/snapback]

putt den i en mappe, plugg i spillere og be windows lete etter driver i den mappen? i dunno....

plugg and play ftw!

 

EDIT: fant noe her.... har heller ikke iriver men slike ting pleier ligge på sidene deres så...

http://www.iriveramerica.com/support/ultra/800.aspx

"iRiver Music Manager for PC - Use this to transfer songs to your player on your Windows PC, also if you have lost your installation, CD, everything you need is included with the iRiver Music Manager software."

høres brukbart ut? ^^

 

EDIT2: se ut som .hex er firmware oppgraderinger!

6972140[/snapback]

 

Den der så brukbar ut, tester den nå... Kommer tilbake med resultatet *venter i spenning* blir litt kjipt å gå en uke med den musikken jeg la inn for snart 2 år siden, har brukt iPod i mellomtiden, men med tanke på batterikapasitet og lading tar jeg denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det virket  :D  :thumbup:

 

Tusen takk til Captain Ødegård, du reddet turen for meg. Er ubeskrivelig glad akkuratt nå.

 

-Takker og bukker-

6972215[/snapback]

Glad to be of service :D

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...