Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Driver til nytt lydkort fungerer ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk idag det ganske billige lydkortet Terratec Aureon 5.1 PCI fun...Jeg satt i kortet, slo på PC'en og den automatiske veiviseren for ny maskinvare sprettter opp. Jeg satt i CD'en som fulgte med, og den begynte da å søke etter driveren. Men så fant den ikke driveren selv om CD'en satt i?

Hva kan ha skjedd?? :no:

-

Martin-sama

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men så fant den ikke driveren selv om CD'en satt i?

6971236[/snapback]

Det er mulig du må kjøre "setup" prog på cdn først, så restarte.. Ev sjekk ut produsentens hjemmeside for download av ny driver..

Skrevet (endret)

det er akkurat det..:det er ikke ingen setup for driveren på Cd'en...Det er noen sytemfiler og DLL filer...Skjønner ikke en dritt, og er jævelig forbanna nå...Prøvde å laste ned driver fra hjemmesiden, men dem så akkurat ut som CD'en min...:thumbdown: Hjelp?

Endret av Martin-sama
Skrevet (endret)

Har lest bruksamvisingen som bruker Adobe Acrobat reader, har gjort det som står, men det funker ikke...Den automatiske innstalleringen finner ikke driveren på Cd'en.... Jeg har Terratec Aureon 5.1 Fun... Hjelp...

Hjalp ikke å ta kortet ut og inn..

Endret av Martin-sama
Skrevet

Har opplevd før at den automatiske innstallasjonen ikke søker gjennom undermapper.

Løsningen blir da å gå inn i device manager, finne lydkortet ditt, høyreklikke, velge oppdater driver, velge å innstallere "from a list or specific location", for så å angi nøyaktig hvor dll-fila befinner seg.

Skrevet (endret)

Hmmm..Vet ikke helt hvilken som er lydkortet. Og det funker ikke å innstallere driveren til de med spørsmålstegnene...

Sånn ser enhentsbehandlingen min ut: Tatt vekk det nederste, regner ikke med at det spiller noen rolle..

Fuck.jpg

:roll:

Endret av Martin-sama
Skrevet

De spørsmåltegn enhetene er bare den gamle lyddriveren min som jeg har avinstallert.... PC'en finner altså ikke lydkortet, noe som mest sannsynlig er et tegn på at jeg faktisk fikk et defekt lydkort fra komplett..

Eller er det noen som har andre forslag på hva som kan være grunnen?

Hvis ikke skal komplett få høre det på mandag... :thumbdown:

-

Martin-sama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...