Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å bytte Nicket mitt i Battlefield 2? Å vis det er mulig åssen gjør jeg det? Takk på forhånd for alle svar
wewwen Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Tror du må bytte account da, så du mister alle poengene.
Fiskeoppdretter Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er ikke mulig å skifte nick, men du kan legge til noen bokstaver i begynnelsen av det. Oppdaget det ved en tilfeldighet... Skulle hjelpe en venn å lage en account, så skrev jeg på en plass (der man kan legge til noen bokstaver). Jeg oppdaget senere at nicket mitt plutselig var "Black Craigmick". Jeg ante ikke hva som hadde skjedd... men det er fikset nå ^^ Som sagt det går ann å legge til noen bokstaver (maks 5 bokstaver, eller?) foran nicket
El Matador Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du kan fint bytte nick i BF2, men som sagt, du mister poengene? Men hvem bryr seg? Uansett, du kan legge til et prefix før nicket. I ruten opp til høyre ved innloggings-screen kan du skrive inn hva du ønsker.
El Matador Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 er det noen som enda bryr seg om stats? 6984197[/snapback] Ja, desverre.
mellowmike Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Mister man våpnene man har unlocka også da?
El Matador Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Mister man våpnene man har unlocka også da? 6985545[/snapback] Om man lager en ny account? Ja, selvfølgelig. Men unlocksvåpen suger uansett, det er ingen fordeler med dem. Eneste jeg kan se er en forbedring er G36E.
Fiskeoppdretter Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Mister man våpnene man har unlocka også da? 6985545[/snapback] Om man lager en ny account? Ja, selvfølgelig. Men unlocksvåpen suger uansett, det er ingen fordeler med dem. Eneste jeg kan se er en forbedring er G36E. 6985912[/snapback] ...Og PKM personlig liker jeg noen av unlocksvåpnene og det med stats... gjør det noe om noen liker stats? Jeg fatter ikke hvorfor noen av dere klikker ape-mongo når noen nevner stats. Jeg prøver i allefall å knive flere ganger enn jeg blir knivet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå