Samtron87 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 En ansatt på jobben min har bedt meg om å åpne noen pst filer som hun ikke fåt til å åpne. Er det noe her som vet hvordan man åpner pst-filer? Har prøvd et program som heter pst2gb. men det sier at filen må være støre for at den skal gjøre noe!
snarius Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Er det ikkje meininga at ein skal importere .pst-filer? EDIT: Kanskje PST Reader? Endret 29. september 2006 av Imperivm_Romanvm
cremaster Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg lager backup av mailen min i form av .pst filer. Bruker Microsoft Office Outlook til dette, så har du dette programmet er det bare å importere filen.
Samtron87 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 da blir det altså: fil -> importer -> meldinger? Men hva skal jeg velge i boksen som kommer opp? Der det står en lang liste med MS exhange, outlook m.m
kjeklulf Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du behøver ikke importere de, de kan åpnes direkte fra Outlook. Fil -> Datafilbehandling -> Legg til -> Velg postfilversjon -> Bla deg frem til filen og klikk Ok. Du vil da få opp postfila som en egen mappe i mappelisten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå