random_wannabe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg og Pasen var i samme guild.Ikke så lenge sia sist jeg snakka med BadBeer i Stormwind heller. 6959782[/snapback] Hehe, går vel under navnet "lilleslem" her da
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) syns enkelte realm som moon glade og chromaggus skulle fått et tupp i ræva jeg egentlig... jeg spiller veldig mye wsg mot alliance premades derfra, folka har epix langt opp i endetarmen, men fytte rakkern de suger i pvp.. wtb pvp skills for å ikke snakke om LOLadins da, 4 loladins, 1 druid , 1 t3 warrior og resten priester... 4 x stuns fra dem loladinene som søren ikke gjør mer enn 200 dmg pr hit.. kan jo sovne der du venter på at de skal drepe deg mens du venter på de forbanna stunsa skal gå vekk Endret 4. oktober 2006 av Darkey
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 for å ikke snakke om LOLadins da, 4 loladins, 1 druid , 1 t3 warrior og resten priester... 4 x stuns fra dem loladinene som søren ikke gjør mer enn 200 dmg pr hit.. kan jo sovne der du venter på at de skal drepe deg mens du venter på de forbanna stunsa skal gå vekk Hva gjør en warrior i tier 3 i pvp BG anyway? listefyll ftw:)
Thomas J.L Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Møtt nazrm endel ganger når jeg spilte på Kul Tiras, glad han ikke fikk fyre av bolts på meg *phew* Your soulfire crit nazrm 4500, synd han var nesten død anyway Men spiller på Wildhammer nå, ikke sikker om jeg har møtt noen. Ikke akkurat spilt så mye pvp etter jeg migrata, men har et premade pvp team prosjekt på gang
GRendal Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Eide vel warrioren til Grendal i AV for leeeeenge siden 6959939[/snapback] Alle gjør vel det, anyways, nei tror ikke jeg har møtt noen . Hvis dere ser en liten stygg gnom mage på raptor mount så er det nok meg. Maskinen min er så og si ødelagt nå, så er ikke i bg før alle de nye delene har kommer . 6960045[/snapback] Aldri hatt en warrior som heter Grendal. og Marti,hvem er du 6965793[/snapback] Nja, er vel en som ikke liker deg så godt etter postene på Dentarg realm forumet. Skryter av at du har så stor respekt osv på Chromaggus og at dere har så fantastisk progress mens Dentarg bare suger. Tror de fleste her hadde ledd av postene dine. 6987476[/snapback] Altså, jeg skrev en post der en gang der jeg lurte på hvorfor Dentarg var så langt etter servere som startet samtidig. Nevnte aldri noe om "respekt" eller lignende, skjønner ikke hvor du har det fra, men svarene ble etterhvert veldig barnslige, og det var etterhvert guildies som svarte på personhets replies. get your facts straight Endret 4. oktober 2006 av GRendal
PSV Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 syns enkelte realm som moon glade og chromaggus skulle fått et tupp i ræva jeg egentlig... jeg spiller veldig mye wsg mot alliance premades derfra, folka har epix langt opp i endetarmen, men fytte rakkern de suger i pvp.. wtb pvp skills for å ikke snakke om LOLadins da, 4 loladins, 1 druid , 1 t3 warrior og resten priester... 4 x stuns fra dem loladinene som søren ikke gjør mer enn 200 dmg pr hit.. kan jo sovne der du venter på at de skal drepe deg mens du venter på de forbanna stunsa skal gå vekk 6997275[/snapback] Doh.. Epix betyr ofte PvE specc også, som suger for PvP, ie. Protection for warrs...
Carl M Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 syns enkelte realm som moon glade og chromaggus skulle fått et tupp i ræva jeg egentlig... jeg spiller veldig mye wsg mot alliance premades derfra, folka har epix langt opp i endetarmen, men fytte rakkern de suger i pvp.. wtb pvp skills for å ikke snakke om LOLadins da, 4 loladins, 1 druid , 1 t3 warrior og resten priester... 4 x stuns fra dem loladinene som søren ikke gjør mer enn 200 dmg pr hit.. kan jo sovne der du venter på at de skal drepe deg mens du venter på de forbanna stunsa skal gå vekk 6997275[/snapback] Doh.. Epix betyr ofte PvE specc også, som suger for PvP, ie. Protection for warrs... 6999775[/snapback] Ja for spec > gear!... NOT
Tbau5 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Spilt med Lepra, Danzel og veneca + 2 andre psiloalts, Nexus premade var gøyalt. 6995425[/snapback] Ja.. Nexus premade var skikkelig kult. Men hva er ditt nick der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå