Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?


N00by89

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg var 14, hun var 18(dritdeilig babe), vi var på leir, jeg var kåt som få... jeg løy under hele oppholdet, alle trodde jeg var 16, og så skjedde det... vi måtte være ekstremt stille, fordi det sov 5 andre i rommet! jeg synes det var spennende, men er ikke stolt over det, kan liksom ikke dele første gang med ei jeg elsker... Men hun var såppas fornøyd at hun ba meg med hjem til henne igjen, og ja, det var hett :p... så angret jeg meg, og sa til henne at jeg skulle konfirmere meg, og hun var hjertelig velkommen. Genial måte syntes jeg (den gang). fikk ganske bra status blandt gutta ihvertfall :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg var 14 år og han var 17 år. Vi begynte å snakke sammen på snapchat en kveld, tre dager senere ble jeg med å sov over hos han og en kompis. Så gikk det to dager før vi møttes igjen. Alene hjemme hos han. Han visste at jeg var jomfru fra før av, og hadde visst bestemt seg for at han ville ta jomfrudommen min. Jeg hadde en aning om hva han hadde i tankene da de hentet meg hjem til han. Men, jeg hintet ikke akkurat så mye til det, det var han som tok intiativet. Og jeg syntes og synes enda at han er utrolig deilig og kjekk, så jeg var altså helt med på det. Vi lå sammen i senga hans. Han begynte å kline med meg, jeg kysset tilbake. Han tok av meg buksa, jeg tok av meg toppen min, han tok av seg sine klær. Vi klinte enda litt mere mens han sakte men sikkert begynte å ta på meg og sånt. Det var ganske god kjemi mellom oss så det var ikke nærheten av kleint. Han brukte god tid på å gjøre meg skikkelig våt, og forspillet generelt. Så la vi oss i misjonær, som var en ganske chill stilling å miste jomfrudommen i. Det gjorde drit vondt når han jobbet seg innover, men med en gang han hadde bånnet meg en gang, gikk smerten over og det var bare å kjøre på. Det var sykt deilig og jeg er glad det skjedde. Etter den gang har vi lugget sammen flere ganger, og sist gang var faktisk igår. Han er bare verdens beste!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mistet den da jeg var 19 år. To måneder etter var jeg gravid ;). Pappa til barna mine var min første. Forholdet varte i 16 år. En bra erfaring med andre ord. Fikk to barn ut av det forholdet. Men er ikke alle som har like bra erfaring ut av det første ligget.

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Gjorde det første gang (17år) med første gjevnaldrene x'n der vi begge var jomfruer etter at vi hadde vært sammen i 2 måneder. Hun sa at det faktisk ikke gjorde vondt, så da høres det ut som jeg var heldig! :/ eller flink. Hun var ihvertfall klar og begge edru! :)

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Jeg var 23. Det var en pinlig affære, med ei som jeg møtte der og da, med det mål for øyet å få tatt jomfrudommen min. Ikke var ho noe fin heller, det var et under at det overhodet gikk. Men, 23 år, awkward as fuck og godt på vei til å utvikle alvorlige hangups rundt sex på grunn av jomfrudommen måtte det gjøres.



Anonymous poster hash: 7c97e...19b
Lenke til kommentar

Gjorde det første gang (17år) med første gjevnaldrene x'n der vi begge var jomfruer etter at vi hadde vært sammen i 2 måneder. Hun sa at det faktisk ikke gjorde vondt, så da høres det ut som jeg var heldig! :/ eller flink. Hun var ihvertfall klar og begge edru! :)

magnifying_glass_isolated_on_white_68133

Beklager! Jeg måtte bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Gjorde det første gang (17år) med første gjevnaldrene x'n der vi begge var jomfruer etter at vi hadde vært sammen i 2 måneder. Hun sa at det faktisk ikke gjorde vondt, så da høres det ut som jeg var heldig! :/ eller flink. Hun var ihvertfall klar og begge edru! :)

 

Beklager! Jeg måtte bare.

 

 

:rofl:

Endret av Krapylen
Lenke til kommentar

Ikke mitt stolteste øyeblikk. Var 16 og på danskebåten med familien min. Utpå natten banket jeg på døren til en mann jeg hadde blitt kjent med. Jeg var innstilt på å ha sex, men fant ut at jeg hadde overvurdert meg selv fullstendig. Det gikk greit nok å suge, men da han skulle ta meg i standard misjonær i en av køyene, var det et strev for både ham og meg å få åpnet opp der nede. Det ble nesten verre da han endelig var inne, og jeg måtte si au hver gang han jukket. Han gjennomførte samleie og kom i meg tre ganger iløpet av natten, og i den andre siden av lugaren var det en guttunge som hørte på og runket. Vi brukte for lang tid på morningen, og jeg rakk ikke å dusje eller noenting. Bilturen med familien min tok nesten halve dagen, og jeg satt og kjente på hvordan sæden av og til kom rennende ut.



Anonymous poster hash: 46774...cbe
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg var 23 år, hun var 23 år. Det var bryllupsnatta, i senga. Vi var kristne. Da jeg endelig fikk den inn gjorde det bare vondt for henne, og hele opplevelsen var kjip for meg også. Jeg tror kanskje jeg kom, husker ikke. Det ble ikke noe bedre i tiden etterpå heller. Tror kanskje vi hadde sex en håndfull ganger i løpet av de 2 årene vi var gift. Det er 15 år siden. Nå har jeg jevnlig sex med en som er 14 år yngre enn meg. Ikke mist motet selv om du har hatt en dårlig seksuell opplevelse. Det blir bedre!



Anonymous poster hash: 793cd...5d5
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg var faktisk 20. Var med ons på nach hjemme hos meg. Var to andre i rommet. Sa ikke at jeg var jomfru før sånn ca midt i. Var ikke veldig vondt(har en del sexleketøy he he), men ikke spesielt godt heller. Var egentlig mest glad for at jeg turte å ha sex da jeg hadde gruet meg til å si til noen jeg var jomfru. Tror han synes det var kult, kom iallfall nesten rett etterpå ;)

Lenke til kommentar

Jeg var 22 eller 23, husker ikke helt. Proppfull av MDMA på en ulovlig nattklubb i Oslo. Møtte en jente som var like animert som meg selv. Fem minutter senere var vi på vei hjem til henne, da hun bodde i gangavstand. Holdt på i et par timer, men ingen av oss klarte å komme pga inntaket. Gikk tilbake til festen og danset videre. Alt i alt, en positiv opplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...