password Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hei. Har for øyeblikket FL express versjonen, men det er veldig begrenset hvilke muligheter man har. Jeg lurer på åhva slags versjoner folk bruker. Vurderer XXL bundle eller hva den heter, men den koster jo et par drøye laxer
tom waits for alice Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Forslag om å skaffe slik programvare gratis er i strid med retningslinjene for forumet og vil bli slettet. Hold dere til trådstarters spørsmål om hvilke versjoner dere bruker. Geir
DilliMusic Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 tror producers edition er den mest vanlige. xxl versjonen har flere plugins. de andre versjonene har dem ikke og de må kjøpes separat. husker ikke helt men rewire plugin er kun tilgjengelig i producers eller xxl versjonen. eller begge hehe men er ikke sikker.
password Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Gammel tråd dette her..Men jeg lukka øya og kjøpte meg xxl versjonen jeg..
DilliMusic Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Gammel tråd dette her..Men jeg lukka øya og kjøpte meg xxl versjonen jeg.. 7223707[/snapback] fornøyd eller?
password Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Er fornøyd ja...Det skal sies at jeg bare kan en brøkdel av det jeg har kjøpt da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå