Kim_90 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg kjøpte meg g15 i dag. Når jeg hadde instalert programmet og satt i tastaturet så søkte den etter spill som tastaturet "støttet" da fikk jeg wow, bf2 og generals, men ikke css, lurte bare på om det er en mod som gjør at jeg kan få vist akuratt det samme på den lille lcd skermen(kuler,granater osv.) i css som i bf? Edit: dere finner ikke noe på logitech tror jeg... Endret 27. september 2006 av Kim_90
pumpehagle Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Jeg kjøpte meg g15 i dag. Når jeg hadde instalert programmet og satt i tastaturet så søkte den etter spill som tastaturet "støttet" da fikk jeg wow, bf2 og generals, men ikke css, lurte bare på om det er en mod som gjør at jeg kan få vist akuratt det samme på den lille lcd skermen(kuler,granater osv.) i css som i bf? Edit: dere finner ikke noe på logitech tror jeg... 6951418[/snapback] Har samme selv, genialt tastatur forresten - det med at det støtter så få spill foreløpig. Menmen, du skulle ha mods? HER eller google deg fram Pumpehagle
B-QL Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøpte meg g15 i dag. Når jeg hadde instalert programmet og satt i tastaturet så søkte den etter spill som tastaturet "støttet" da fikk jeg wow, bf2 og generals, men ikke css, lurte bare på om det er en mod som gjør at jeg kan få vist akuratt det samme på den lille lcd skermen(kuler,granater osv.) i css som i bf? Edit: dere finner ikke noe på logitech tror jeg... 6951418[/snapback] Har samme selv, genialt tastatur forresten - det med at det støtter så få spill foreløpig. Menmen, du skulle ha mods? HER eller google deg fram Pumpehagle 6959226[/snapback] Noen som vet nærmeste butikk som har det inn, ved Oslo sentralbane stasjon?
Kim_90 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøpte meg g15 i dag. Når jeg hadde instalert programmet og satt i tastaturet så søkte den etter spill som tastaturet "støttet" da fikk jeg wow, bf2 og generals, men ikke css, lurte bare på om det er en mod som gjør at jeg kan få vist akuratt det samme på den lille lcd skermen(kuler,granater osv.) i css som i bf? Edit: dere finner ikke noe på logitech tror jeg... 6951418[/snapback] Har samme selv, genialt tastatur forresten - det med at det støtter så få spill foreløpig. Menmen, du skulle ha mods? HER eller google deg fram Pumpehagle 6959226[/snapback] Noen som vet nærmeste butikk som har det inn, ved Oslo sentralbane stasjon? 6963427[/snapback] Tror du må til datakjeden som ligger i Møllergata 1. ta t banen til sentrum(tror det heter det, kommer ikke fra oslo)
Aasgaard Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Tror du må til datakjeden som ligger i Møllergata 1. ta t banen til sentrum(tror det heter det, kommer ikke fra oslo) 6966362[/snapback] Du skal være bra lat om du ikke går fra Oslo S. til Møllergata.
Kim_90 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 eg har han! EG HAR HAN!! http://www.echovoice.com/echovoice/echovoi...pplication.html
Kim_90 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Kommer stadig nye oppdateringer på Echovoice Den nye trenger faktis ikke noen annen .NET en den som ligger på maskinen, jeg for min del plundra litt med .NET forde jeg har sony telefon som trengte en annen .NET versjon en Echovoice. Men nå funker alt om hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå