jonas02 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hei. Jeg lurer på om min Intel Pentium D 945 prosessor vil passe til et Abit AW9D-MAX hovedkort?? Jeg skal kjøpe meg nytt hovedkort og tenker jeg kjøper dette, men under CPU-supprt står vare 930-serien i "D" prosessorer. Men jeg mener at denne vil passe siden den bruker samme sokkel og støtter 900-serien, men er litt usikker på dette. Har blitt fortalt at dette skal gå fint, og vis ikke kan en vel oppgradere BIOS?? MVH. Jonas :!:
Mit Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Den vil sansynligvis passe ja men siden hovedkortet ditt støtter Core 2 Duo ser jeg ingen god grunn til og kjøpe en Pentium D som yter mye dårligere. Edit: haha, du HAR en Pentium D, da blir det noe annet , ja det vil nok gå ja Endret 27. september 2006 av Mitjmannen
Big SturL Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Den vil sansynligvis passe ja men siden hovedkortet ditt støtter Core 2 Duo ser jeg ingen god grunn til og kjøpe en Pentium D som yter mye dårligere. 6951210[/snapback] Prosessoren har han nok fra før. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du skal kjøpe nytt HK i det hele tatt. Lite ytelse å hente fra et HK.
Mit Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Den vil sansynligvis passe ja men siden hovedkortet ditt støtter Core 2 Duo ser jeg ingen god grunn til og kjøpe en Pentium D som yter mye dårligere. 6951210[/snapback] Prosessoren har han nok fra før. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du skal kjøpe nytt HK i det hele tatt. Lite ytelse å hente fra et HK. 6951228[/snapback] Hehe, så det akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå