Gå til innhold

Intel Pentium D 945 til Abit AW9D-MAX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om min Intel Pentium D 945 prosessor vil passe til et Abit AW9D-MAX hovedkort??

Jeg skal kjøpe meg nytt hovedkort og tenker jeg kjøper dette, men under CPU-supprt står vare 930-serien i "D" prosessorer.

Men jeg mener at denne vil passe siden den bruker samme sokkel og støtter 900-serien, men er litt usikker på dette. Har blitt fortalt at dette skal gå fint, og vis ikke kan en vel oppgradere BIOS??

MVH. Jonas :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den vil sansynligvis passe ja men siden hovedkortet ditt støtter Core 2 Duo ser jeg ingen god grunn til og kjøpe en Pentium D som yter mye dårligere.

Edit: haha, du HAR en Pentium D, da blir det noe annet :p, ja det vil nok gå ja

Endret av Mitjmannen
Skrevet
Den vil sansynligvis passe ja men siden hovedkortet ditt støtter Core 2 Duo ser jeg ingen god grunn til og kjøpe en Pentium D som yter mye dårligere.

6951210[/snapback]

Prosessoren har han nok fra før. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du skal kjøpe nytt HK i det hele tatt. Lite ytelse å hente fra et HK.

Skrevet

6951210[/snapback]

Prosessoren har han nok fra før. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du skal kjøpe nytt HK i det hele tatt. Lite ytelse å hente fra et HK.

6951228[/snapback]

Hehe, så det akkurat :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...