Gå til innhold

HW-Lan 06: Når og hvor skal en møte til hellikoptertur?

icebyte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har fått et spørsmål ang. om hvor og når folk skal møte til den hellikopterturen som ble vunnet av noen personer. Er det noen som har noen informasjon rundt dette? Ettersom LANet er neste uke, så hadde det vært fint å fått noe informasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg har fått et spørsmål ang. om hvor og når folk skal møte til den hellikopterturen som ble vunnet av noen personer. Er det noen som har noen informasjon rundt dette? Ettersom LANet er neste uke, så hadde det vært fint å fått noe informasjon.

6946989[/snapback]

Blir de ikke henta hjemme da? burde det jaffal :dribble:

Skrevet

Tviler. Tenk hvis en fra Bodø vant turen. Slit å dra helt opp til Bodø for så å dra helt ned igjen til f.eks. sørlandet og hente neste, og til otta for tredje osv.. ;)

Skrevet
Tviler. Tenk hvis en fra Bodø vant turen. Slit å dra helt opp til Bodø for så å dra helt ned igjen til f.eks. sørlandet og hente neste, og til otta for tredje osv.. ;)

6954430[/snapback]

det hadde blitt en fin tur for han fra bodø :D

Skrevet

Tror han hadde blitt ganske lei der du, sitti i flerfoldige timer og hompe i bråk og støy, får ikke sove, ingen å snakke med utenom piloten som snakker med dama som nettopp har gjort det slutt, helt alene, maange timer, han ser en strikk, hmm..

binder den rundt seg, hm..;s

Hopper.. Strikkhopp :D

[overtrøttheten tar over meg! Hjelp! :ohmy: ]

Skrevet

Det kommer info til vinnerne ASAP. Vi jobber med å skaffe landingstillatelse til helikopteret. Det vil være slik at vinnerne plukkes opp på et sted i Oslo regionen, flys en tur over Oslo & omegn, før de lander utenfor døra til hangar 4 på Fornebu.

Skrevet

jeg blir nå flydd inn i fra sandefjord med det helliet. så haha.

nei fra spøk til revolver. vi i K.no skal i allefall lande på fornebu først, så det er nok der i fra dere skal ut å fly....... :p

men jeg vet ikke sikkert

Skrevet
kingkonge, gamer du for komplett ?

(btw, bilde i signaturen din ;o)

7002477[/snapback]

Ser slik ut, ja. I følge signaturen.

Og for å presisere det espennyh nevnte: Bilde i signaturen er ikke lov.

• Opprett ny...