Empire of the Sub Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) Hei! Lurer på litt ang. våpen. Er det mulig å bruke to våpen samtidig, altså to one-handed ? Har ikke fått det til på min warrior. Og hvis f.eks et one hand og et two hand har '7' i skade, betyr det at dem tar nøyaktig like mye skade, eller får jeg hardere slag med two-handed ? Takk. (Har søkt på google.com, dette forumet, og lastet ned manual. Står ikke der) Edit: Jeg la inn Wizard's Tower og ganske mye annet sånne greier, bla horse armor pack osv. Problemet er at det ikke funker. Det som er veldig rart, er at jeg delte Oblivion på lan i helgen med en kamerat (Ikke iso fila, selve mappen der det er installert) han kjørte spillet, og der fikk han til både horse armor pack og wizard's, selvom han har nøyaktig det samme Oblivion. Hva skjer ? Endret 26. september 2006 av jhj
Gromle Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Har du valgt Wizards Tower og det i Data Files i Oblivion Launcher?
Loerand Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hei!Lurer på litt ang. våpen. Er det mulig å bruke to våpen samtidig, altså to one-handed ? Har ikke fått det til på min warrior. 6944942[/snapback] Det går ikke an i et umodda spill, nei. Hvis du modder, kan du bruke f.eks to sverd, men da vil det ene bare fungere som skjold.
Empire of the Sub Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Dårlig Og oblivion launcher funker ikke , får error.. Må re installere, fordi jeg har formatert, mens oblivion var installert på en annen disk..
Gromle Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Prøv ett program som heter mod manager eller noe sånt. Det kan kanskje fikse ting.
Rescue me Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Dårlig Og oblivion launcher funker ikke , får error.. Må re installere, fordi jeg har formatert, mens oblivion var installert på en annen disk.. 6945499[/snapback] hvis man formaterer datamaskinen må man instalere alt på nytt likavel om det finnes alt på datamaskinen
Gromle Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Ikke nødvendigvis. Ofte funker spillene helt fint med litt triksing og mixing.
Rescue me Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Ikke nødvendigvis. Ofte funker spillene helt fint med litt triksing og mixing. 6950340[/snapback] Men det er uansett lettere å re instalere spillet.
Gromle Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Nja.. Ikke hvis man har mange modder og slikt installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå