norwegian85 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg har en playstation 2 som slår seg av etter 5 minutter.. noen som har hatt samme problem? Noe jeg kan gjøre for å fikse det selv, eller må jeg levere den inn til reperasjon? Mvh Egil
EssspeN Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg har en playstation 2 som slår seg av etter 5 minutter.. noen som har hatt samme problem? Noe jeg kan gjøre for å fikse det selv, eller må jeg levere den inn til reperasjon? Mvh Egil 6944211[/snapback] Vi må ha mer info: Er dette en tykk eller tynn PS2?? Blinker "powerlyset" rødt når dette skjer? Er maskinen chippet? Hvis det er noe feil med vifta, eller hvis sikringen som gir vifta strøm er gåen, vil maskina klikke innen 5 minutter ja.
norwegian85 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Skrevet 28. september 2006 Vi må ha mer info: Er dette en tykk eller tynn PS2?? Blinker "powerlyset" rødt når dette skjer? Er maskinen chippet? Hvis det er noe feil med vifta, eller hvis sikringen som gir vifta strøm er gåen, vil maskina klikke innen 5 minutter ja. 6949575[/snapback] Tykk PS2. Powerlyset blinker rødt når dette skjer ja. Maskinen er original, og ikke chippet.
EssspeN Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Vi må ha mer info: Er dette en tykk eller tynn PS2?? Blinker "powerlyset" rødt når dette skjer? Er maskinen chippet? Hvis det er noe feil med vifta, eller hvis sikringen som gir vifta strøm er gåen, vil maskina klikke innen 5 minutter ja. 6949575[/snapback] Tykk PS2. Powerlyset blinker rødt når dette skjer ja. Maskinen er original, og ikke chippet. 6962056[/snapback] Vifta som er gåen, eller sikringa som gir power til vifta. En del på hovedkortet må skiftes, eller vifte må byttes. Er 95% sikker på at det er det som er feil, siden jeg har drevet en del med ps2 reprasjoner selv.
norwegian85 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 ja, jeg har sjekket vifta nå, og den beveger seg ikke når playstation står på. Hvor mye vil det koste å fikse problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå