fjellbar Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) hei! Sitter og prøver meg på mod_rewrite, men er ganske fersk med dette. RewriteRule ^filearchive /files.php RewriteRule ^filearchive/([0-9]+)/([0-9]+)/([0-9]+)/([^/\.]+) download.php?format=2&filaar=$1&filmnd=$2&fildag=$3&filnavn=$4 Det ser ikke ut som om jeg kan skrive fjellbar.com/filearchive/ (oversikt over filene), og samtidig linke til de forskjellige filene slik: fjellbar.com/filearchive/2006/09/26/eksempelfil/ Eller kan jeg det? Koden min fungerer ihvertfall ikke! Endret 26. september 2006 av fjellbar
FraXinuS Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Kanskje slik: RewriteEngine On RewriteRule ^filearchive/$ files.php RewriteRule ^filearchive/([0-9]+)/([0-9]+)/([0-9]+)/(.+)/$ download.php?format=2&filaar=$1&filmnd=$2&fildag=$3&filnavn=$4 Får ikke testa det, så det er ikke sikkert det funker.
fjellbar Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Kanskje slik: RewriteEngine On RewriteRule ^filearchive/$ files.php RewriteRule ^filearchive/([0-9]+)/([0-9]+)/([0-9]+)/(.+)/$ download.php?format=2&filaar=$1&filmnd=$2&fildag=$3&filnavn=$4 Får ikke testa det, så det er ikke sikkert det funker. 6943734[/snapback] Funket! takk skal du ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå