St3ff3n Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hei viste ikke helt hvilken kategori jeg skulle legge denne under så satset på denne. Det jeg lurer på er om det er mulig å finne Serialnummeret til OS på maskinen (f.eks Win XP) om det er mulig og få det fram i maskiene enten med Script eller noe MVH Steffen
:chribruu Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hei viste ikke helt hvilken kategori jeg skulle legge denne under så satset på denne. Det jeg lurer på er om det er mulig å finne Serialnummeret til OS på maskinen (f.eks Win XP) om det er mulig og få det fram i maskiene enten med Script eller noe MVH Steffen 6942580[/snapback] Søk etter et program som heter 'system information for windows' (SIW). Er bare en .exe fil, trenger ikke installere noe. Velg 'licenses' så får du serials på ting du har installert, inkludert windows sin.
St3ff3n Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 6942580[/snapback] Søk etter et program som heter 'system information for windows' (SIW). Er bare en .exe fil, trenger ikke installere noe. Velg 'licenses' så får du serials på ting du har installert, inkludert windows sin. 6942628[/snapback] Tusen takk, SIW var genialt Akkuratt det jeg trengte
Chainman Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Dette kunne jeg trengt også, men jeg finner ikke noe når jeg søker..
vstr Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 søk etter key finder på google. da finner du program som finner serial keyen din til windows fortere enn olja lyn
PoNdUs Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 http://www.lavalys.com/ dette prg kan du se key'en i + masse mer
vstr Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 everest free er ikkje tilgjengelig lenger. det finnes sykt mage gratis programmer til trådstarter bare med å søke på vår venn google
St3ff3n Skrevet 28. september 2006 Forfatter Skrevet 28. september 2006 Ta å søk etter "download siw" på google så kommer programmet opp, veldig mye nyttig informasjon der
:chribruu Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 SIW er genialt. Har løst mangt et pcproblem rundtom ved hjelp av det. Er så bra at man ikke trenger å innstallere det, kan kjøres rett fra en minnepinne ( eller en mp3 spiller som i mitt tilfelle).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå