Gå til innhold

Ny post om Wii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg irritert. I går lagde jeg en post som mange var interessert i, og som faktisk var rellevant, siden man nå faktisk kan se BILDER og FILMER fra Wii nå, isteden for bare å spekulere. Derfor er jeg veldig skuffet over at posten bare ble lagt ned, fordi "Vi har diskutert dette før"... jasså? Har man ikke hatt poster som "Din beste spill-opplevelse", "Legg inn dine bilder" og "Spill du aldri glemmer" en del ganger før også? Bare fordi det skapes litt spenning og folk blir litt uenige trenger dere ikke legge ned hele diskusjonen. Jævler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

kommer det en moderator nå og sier "dette har vi diskutert før", så ler jeg :D

Skrevet

Mad-Hatter, tråden i går røk jo fullstendig utpå. Det var mange som var interessert ja, men ikke spesielt mye som sto der som faktisk var relevant for diskusjonen, det var også hovedgrunnen til at tråden ble stengt. Et knall-eksempel fra Djevlen som sto for siste post før tråden ble stengt:

"Bare sånn for å legge meg helt på tråd-tittel her, "Wii ser ut til å suge", hvor genialt hadde det ikke vært med en spillkonsoll som også kunne fungert som støvsuger? Artig for alle kjønn!"

Du bidrar heller ikke stort til å sørge for en seriøs tråd når du poster ting som:

"Diskuter! Diskuter!"

Denne tråden kommer høyst sannsynlig til å bli stengt rimelig raskt, da den ikke fører noe sted. Wii er absolutt interessant å diskutere, men prøv å finne en bedre emnetittel enn den i går hvertfall, hvis du er ute etter en seriøs diskusjon. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...