Casiraghi Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hei godtfolk! Jeg lurte på om dere kunne komme med eksempler til spill som er knall i nettverk. Utelukk WOW og CS Kan forresten anbefale dere Emergency 4... utrolig vanedannende! Kjør løs
El Fantasma Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det finnes mange tråder om dette allerede! F.eks denne og denne!
Casiraghi Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 aah.. da beklager jeg - men synes det er de fleste spillene som går igjen (les: CS og WOW) men takk anyway
Gromle Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Må bare anbefale Giants: Citizen Kabuto i denne tråden også! Hysterisk morsomt om man er flere stykker
-Mr.T- Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Må bare anbefale Giants: Citizen Kabuto i denne tråden også! Hysterisk morsomt om man er flere stykker 6941119[/snapback] Å ja! Jeg må nesten henge meg på den. 3-4 stk spiller Mecs, 2 stk spiller Reapers og én spiller Kabuto. Hysterisk morsomt! :!: Når det er sagt så kan jeg også anbefale SWAT 4, det setter virkelig samarbeidsevnen på prøve. Baldur's Gate 2 er også ganske kult. Eller Neverwinter Nights for den del. Hmm. Jeg kunne nok ramset opp spill i et halvt århundre, men det gidder jeg ikke.
Efagimo Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Som ej sa i forrige tråd Warhammer 40k Dawn of War+ Winter Assault
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå