Gå til innhold

HW-Lan 06: Skap til verdisaker?

strajk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sitter å vuderer på om jeg skal ta med meg laptoppen, men er det noe skap til å låse inn verdisaker ol.? Slik at man kan sove trygt om nettene, samtidig som laptoppen får være i fred!

mvh

edit: Leste gjennom FAQ og fannt ut av det jeg lurte på. Dumt at det ikke er noe skap :(

Endret av strajk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

finn en diger! bok og skjer ut et passe stort hull i den, så legger du laptoppen nedi, klapper igjen boka og putter den tilbake i bokhylla :thumbup:

Skrevet (endret)
finn en diger! bok og skjer ut et passe stort hull i den, så legger du laptoppen nedi, klapper igjen boka og putter den tilbake i bokhylla :thumbup:

6940322[/snapback]

selger du sånne bøker eller? :wee:

Endret av Jurgis
Skrevet (endret)

6940322[/snapback]

Hehe.. Har hørt at Fornebu er kjennt for sine flotte bokhyller i hangarene

Endret av strajk
Skrevet

hehe,, :D det er sikkert sant. skal nok ta med meg laptop jeg å, ha en såkalt film fremvsning ved dataen min, ved hjelp av en ekstern skjerm

Skrevet

Eller bare be naboen passe på den? Evt de du sitter ved siden av? Ellers så kan du jo bare bruke en lås som er nevnt oven :D

Skrevet
Bruk en sånn..

user posted image

6943034[/snapback]

Bare husk å henge den og naboen din fast med hengelås. Eller er veldig sint hund funker også.

Menjeg ville tro naboen din blir sikkert like sint og holder nok tyvene unna.

:thumbup:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...