Gå til innhold

Det nye Office, kor får eg tak i det? (Norsk)

kizzykazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken "nye office" tenker du på?

Office 2003 er jo den nyeste som er i salg etter det jeg vet. Denne får du på norsk, men det er tvilsomt at du får lastet denne ned lovlog.

Office 2007 er den neste som kommer ut. Du kan laste ned Beta 2 av denne fra internett og få en lovlig nøkkel fra microsoft. Denne får du så vidt jeg vet ikke i norsk versjon.

Du kan få tak i en lovlig nøkkel om du registrerer deg som betatester. Tror du kan gjøre det ett eller annet sted på følgende side:

http://www.microsoft.com/office/preview/default.mspx

Du kan laste ned også derfra, men det koster en dollar eller noe sånn

Endret av valentino
Skrevet
Hvilken "nye office" tenker du på?

Office 2003 er jo den nyeste som er i salg etter det jeg vet. Denne får du på norsk, men det er tvilsomt at du får lastet denne ned lovlog.

Office 2007 er den neste som kommer ut. Du kan laste ned Beta 2 av denne fra internett og få en lovlig nøkkel fra microsoft.

6937244[/snapback]

Og når han sier "nyeste" så mener han vel 2007, da han mest sannsynlig har Office 2003 installert på maskinen, så sant han ikke har en maskin som er mer enn 3 år gammel.

Trådstarter kan gi det endelige svaret, uten spekulasjoner fra oss andre forumbrukere.

Skrevet (endret)

Tenkte op 2007 ja. Prøvar med ein betaversjon som var på ein K-cd no.

EDIT: Beta versjonen fekk eit problem i installasjonen. Kjipe saker...

Endret av kazzkizz
Skrevet
Tenkte op 2007 ja. Prøvar med ein betaversjon som var på ein K-cd no.

EDIT: Beta versjonen fekk eit problem i installasjonen. Kjipe saker...

6937290[/snapback]

Skulle akkurat til å skrive "Husk at dette kun er en beta-versjon, som enda ikke er ferdig utviklet".

Ja, det er ofte slik med beta-versjoner. ;)

Skrevet
Heldigvis gjekk det :) Måtte skru av ZoneAlarm mens installasjonen holdt på. Er ein nytelse i forhold til det gamle Office.

6937927[/snapback]

Flott at det funket tilslutt da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...