kizzykazz Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hei! Er det mogleg å laste ned nye Office? Og er det med norsk då? Må eg betale for å få pakken? Mvh Kizz
Gissan Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hei! Er det mogleg å laste ned nye Office? Og er det med norsk då? Må eg betale for å få pakken? Mvh Kizz 6937173[/snapback] Google.
valentino Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) Hvilken "nye office" tenker du på? Office 2003 er jo den nyeste som er i salg etter det jeg vet. Denne får du på norsk, men det er tvilsomt at du får lastet denne ned lovlog. Office 2007 er den neste som kommer ut. Du kan laste ned Beta 2 av denne fra internett og få en lovlig nøkkel fra microsoft. Denne får du så vidt jeg vet ikke i norsk versjon. Du kan få tak i en lovlig nøkkel om du registrerer deg som betatester. Tror du kan gjøre det ett eller annet sted på følgende side: http://www.microsoft.com/office/preview/default.mspx Du kan laste ned også derfra, men det koster en dollar eller noe sånn Endret 25. september 2006 av valentino
Gissan Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hvilken "nye office" tenker du på? Office 2003 er jo den nyeste som er i salg etter det jeg vet. Denne får du på norsk, men det er tvilsomt at du får lastet denne ned lovlog. Office 2007 er den neste som kommer ut. Du kan laste ned Beta 2 av denne fra internett og få en lovlig nøkkel fra microsoft. 6937244[/snapback] Og når han sier "nyeste" så mener han vel 2007, da han mest sannsynlig har Office 2003 installert på maskinen, så sant han ikke har en maskin som er mer enn 3 år gammel. Trådstarter kan gi det endelige svaret, uten spekulasjoner fra oss andre forumbrukere.
kizzykazz Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 (endret) Tenkte op 2007 ja. Prøvar med ein betaversjon som var på ein K-cd no. EDIT: Beta versjonen fekk eit problem i installasjonen. Kjipe saker... Endret 25. september 2006 av kazzkizz
Gissan Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Tenkte op 2007 ja. Prøvar med ein betaversjon som var på ein K-cd no. EDIT: Beta versjonen fekk eit problem i installasjonen. Kjipe saker... 6937290[/snapback] Skulle akkurat til å skrive "Husk at dette kun er en beta-versjon, som enda ikke er ferdig utviklet". Ja, det er ofte slik med beta-versjoner.
kizzykazz Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Heldigvis gjekk det Måtte skru av ZoneAlarm mens installasjonen holdt på. Er ein nytelse i forhold til det gamle Office.
Gissan Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Heldigvis gjekk det Måtte skru av ZoneAlarm mens installasjonen holdt på. Er ein nytelse i forhold til det gamle Office. 6937927[/snapback] Flott at det funket tilslutt da!
kizzykazz Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Jepp! Er det ein ca pris på kva det vil komme til å koste? Office 2007 altso.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå