Gå til innhold

Hjelp, har ikke SP2


Anbefalte innlegg

Jeg har en halveis tilbakestående laptop som jeg bruker på jobben som bruke XP pro. Pga tekniske grunner så finnes det ikke Service pack 2 på disse maskinene. Jeg tviler jeg får lov til å installere en dualboot XP(kan bare glemme å installere SP2 :( ). Jeg får ikke installert premier pro. Og tenker på å bare finne et alternativt redigeringprog som ikke krever SP2 og høyere.

 

Vet dere om et alternativ til Premier?

 

(Mine gamle stasjonære er for råtne til videoredigering, men jeg sitter og sparer til stasjonær monstermaskin. Men holder på i mellomtiden med et lite prosjekt akkurat nå som sku vært redigert ferdig. Hadde vært kult om jeg bare kunne brukt jobb Pc`n :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, Pinnacle Studio er eit redigeringsprogram. Det finst vel i eit par ulike versjonar (Plus og vanleg), men begge er retta mot nybyrjarar. Pinnacle hadde tidlegare eit semiprofesjonelt program som heitte Liquid Edition, men etter at Avid kjøpte opp Pinnacle har det fått namnet Avid Liquid.

 

Kva program som ikkje krevjer SP2 veit eg ikkje, men du kan jo sjå på nokre av dei du finn her. Det står systemkrav på heimesidene til programma.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...