Arne Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei! Her kan du poste namnet på nettsjapper du har erfaringer med. På godt og vondt Du kan og spørre etter nettsjapper som ikkje er nevna allereie. Det er fint viss de tar med fraktkostnader og. Prøv å bruke denne malen: [b]$nettsjappe:[/b] Erfaringer: $erfaringer Kan starte eg... Spaceworld: Erfaringer: Eg er absolutt ikkje nøgd med denne nettbutikken! Det tok veldeg lang tid før eg fekk pakken. Eg trur det gjekk 4 veker. Så sendte eg ein mail. Eg fekk ikkje svar. Pakken kom eit par dagar etterpå... Ganske dyr frakt. Amazon.co.uk/.de: Erfaringer: Dette er ein grei nettbutikk. Det tok ikkje for lang tid før eg fekk pakken frå tyskland (5-6dager), men det tok ganske lang tid før eg fekk pakken frå england. Heilt grei fraktpris, trur eg. Kan ikkje hugse det nøyktige beløpet. Kunne godt tenke meg å høyre om cdon.no og games199.com Får satse på at det ikkje fins ein slik tråd frå før. Endret 24. september 2006 av Fjott
KeyanZa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 jeg kjøper noen ganger fra cdon. og er fornøyd, 3-5 dager så er spillet her, som regel en 100kr billigere enn i butikkene i kjøpsenter
Rookie_NO Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Slutt med slike meningsløse telletråder og bruk heller hardware forumet som er til nettopp slike spørsmål. Hvordan skal en slik tråd bli oversiktlig og søkbar?? Værsågod! https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=78
Anbefalte innlegg