Gå til innhold

Kommentarer til Sjoko-PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter no og leiter litt etter internet sider som selger lakk om kom over denne. Er det nokon som har kjøpt lakk der og er det er brukande det dei selger. Det var ikkje galen pris 39 kr for 400 ml...

Men er det andre sider som selger lakk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sette noen USB-porter, FW-porter, lyd og mic-tilkoblinger under korka? Ect som sagt tidligere sammen med powerknapp?

Det hadde vært rått!

Jeg tror nok Tine vil sponse, for dette er stor reklame! Lykke til i allefall. Veldig kreativt!

-Marius E :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Stilig!

Nesten likt kabinett som jeg har.

Hvor kjøpte du det? Microplex?

Endret av Slettet+9871234
Skrevet

Var litt treg med å starte... Men får desvere ikkje jort stort meir før neste helg, det er litt synd men sånn er det... Har faktisk og fått tak i matriale til korken så det er sikkert ikkje lenge til før eg strater på den..

Skrevet (endret)
Smart ide og bruke skumplate til å lage det "røret" ;) Ble jo faktisk ganske bra, du har vel ikke vurdert å sparkle det? :hmm:

7079475[/snapback]

Har faktisk behandla det med poliester så no er det klart til å male... Kjøpte lakk som eg skal bruke til ringen... Fargen vart juletre grønn som var ein ganske vakker farge.... Det kommer ein update i morgon...

Endret av BigJaffa
Skrevet

Det blir den... sitter og venter på noko kutteskiver fra clas ohlson som eg trenger til å kutte ut detaljer på sidedøra. Venter og på eit par vifter.

Men desverre så får eg ikkje gjort noko på ei veka pga. at eg gidder ikkje å drasse med meg kabinette og utstyr til hybelen...

Men eg håper å få gjort mykje neste veke, som å gjera ferdig korken og starte på sidedøra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...