Gå til innhold

Prosjekt: Sjoko PC


Anbefalte innlegg

Mini update 28/12 2007

 

Kommer med ein liten mini update her.

 

Ting går ikkje som dei skal no, har store problemer med klarlakken som blitt litt brune, noko som føkka til heile eine sida på kabinette. Prøver å fikse så godt eg kan på det. Eg har slått fra meg tanken på å ha ein nettverkskontakt i låket pga at eg er ganske usikker på korleis eg skal klare det. Klarte jo å herpe eit kort :cry:

 

Har eit lite bilde av korleis det ser ut no...

DSC00132-1.jpg

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Update (25/01 2008) 09/02 2008

 

Her er det som eg har gjort. Ja det er det som holdt på med for fjorten dager siden. Grunnen til at eg ikkje har fått oppdatert er at bærbaren som bildene var på klikka og veg kom ikkje på at eg hadde laste dei opp. Men no fikser eg updaten. Kommer og med ein seinere i kveld/natt.

--------

Som nokon sikkert ser så holder eg på med å legge opp kablene. Eg bruker Cat5 som har 4 par med ledninger (8 ledninger). Planen er å gjere det ekstremt rydding inni kabinette.

 

Bildene:

 

IMG_0456WinCE.jpg

Spripeputer og stripsen som eg bruker. Bruker kvite strips og puter for at det passer best til kabinette.

 

IMG_0451WinCE.jpg

Bruker maskeringstape til å tegne opp kor eg skal kutte. Site gang eg kjøper tape på europris, ja det er billig med kvaliteten er der etter.

 

IMG_0452WinCE.jpg.

Ferdig med å merke opp.

 

IMG_0453WinCE.jpg

Ferdig med å kappe.

 

IMG_0454WinCE.jpg

Som du sikkert ser så har litt av lakken vekke, grunnen til dette er at når man kapper metall blir det varmt der man kapper og lakken tåler utrulig lite varme.

 

IMG_0455WinCE.jpg

 

IMG_0458WinCE.jpg

Her når stripsene klare, fant ikkje bilde av når kablene er stripsa fast.(Bilde er ekstremt uklart)

 

IMG_0457WinCE.jpg

Bilde av katten min Krekar :love: som elsker å følge med på kva eg gjer... Han elsker og å stikke av med stripsa :!:

 

Kommentarer her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Update 10/02 2008

 

Sorry for at det tok litt tid med update skrivinga. Har vært litt trøtt og lei denne veka. Men no kommer det.

 

Det som eg gjorde var å lodde litt. Ferdig med usb kontaktene, har og modifisert dvd-rommene slik at eg kan sette på nokon brytere på den. Men siden eg har bruk for dei måtte eg ta dei med til hybelen igjenn. :( Har og fått nye brytere til som eg skal bruke til dvd-rommene. Dei er av den typen som eg har som restart bryter. Ellers har eg kjøpt nokon hålsager som eg sjal buke på den største bryteren (av/på).

 

P4081478WinCE.jpg

Her er dvd-rommene som skal under kniven.

P4081479WinCE.jpg

Var ganske enkelt å detmontere, bare til og vippe av den eine deksele og så var alt laust :D

P4081480WinCE.jpg

P4081481WinCE.jpg

P4081482WinCE.jpg

Sikkert ikkje lett å sjå, men her har eg lodda meg inn på den fremste pinnane som er til venstre (loddinga mi er ikkje vist på bilde, glømte å tabilde av det).

P4091483WinCE.jpg

Ca slik skal dei stå i kabinette for at eg skal kunne motere dei front dekselet.

P4091485WinCE.jpg

Her der dei ferdig lodda usb kontaktene som skal kobles til hovedkorte. Eg lodda den for å få best mulig kontakt mellom kablene.

Kommentarer her

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...