Gå til innhold

Prosjekt: Sjoko PC


Anbefalte innlegg

Update 23/2 2007

 

Her er den updaten som skulle ha våre her sist veke... Planen var å ta det andre strøket med grunning i kveld, men etter å ha sitt på delene må eg nokk pusse og sparkle litt før eg kan ta neste grunning. Vist tempraturen holder 0 grader i morgon og så blir det ikkje noko lakking på meg denne helga heller.

Har og kjøpt inn to papp plater som eg skal bruker som male maler... Kommer sikkert til å gjere arbeidet litt lettere.

 

Men her er det som vart gjort sist:

 

17022007077WinCE.jpg

Tok og limte på dekselet som skal skjule dvd romen. Brukte fuge masse som lim.

 

17022007082WinCE.jpg

Eg sparkla meir enn det er på bilde med stål plast. Men ikkje alt så det som eg oppdaga i kveld var at eg ikkje hadde fåtte vekk alle dei små håla.

 

18022007083WinCE.jpg

Lurer litt på om eg skal lakke det inni brunt vist eg har nok lakk igjenn...

 

17022007078WinCE.jpg

Eit bilde fra pussinga....

 

17022007081WinCE.jpg

Fant ut at eg måtte prøve sandpappiret fra europris når det som eg hadde ikkje funka og var forlite for pussemakina... Må vere det beste pusse

18022007084WinCE.jpg

 

18022007085WinCE.jpg

 

18022007086WinCE.jpg

Her er det ferdig grunna. Synest det ser mykje finere ut no...

 

10022007045WinCE.jpg

Til Grunning brukte eg arcanol... Lurer litt på kva eg tenkte når eg kjøpte ein STOR boks og ikkje ein liten boks.

 

17022007079WinCE.jpg

Og ja eg kjeda meg.... :cool:

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Update 3/3 2007

 

Da starter eg med lakkinga.

Holder på og lage ein mal som eg skal lakke over for å få eit perfekt resultat, men må justere litt på malen for at det skal passe med det som har kutta vekk på kabinette.

 

Det andre problemet som eg har komme borti er dysene (dei knottene som er oppå boksen) som heilt på tryne. Det viser seg at dei dyene som eg valgte ut ikkje egner seg heit til det som eg skal gjere. Men det er bare til å finne ein måte og lakke på som virker.

 

03032007149WinCE.jpg

Etter programmet som eg brukte skulle detter vere like stort som kabinette....

 

03032007150WinCE.jpg

Eller ikkje... Skuffende greier, var så klar til skjere vekk det som ikkje skal vere der også kommer denne...

 

03032007151WinCE.jpg

Så da er det bare til å sette seg ned igjen med dataen og lage den på ny, men med fleirer bilder og litt redigering på størrelsen i PS.

 

03032007152WinCE.jpg

Har komme ein del lenger enn dette, men regner med at eg er ferdig og klar til å lakke i morgon, har som mål og få lakka deler av det brune i morgon.

 

03032007155WinCE.jpg

Her har eg lakka det kvite, ikkje lett og så men håper at eg fått dekka alt. Var ei enorm spredning på malingen med den dysa som eg brukte.

 

03032007154WinCE.jpg

Og til tider ikkje. Lakken starta og renne, prøvde å legge den flatt for at lakken skulle "renne" ut til sidene, men det gjekk ikkje....

 

03032007155WinCE.jpg

Delene ferdig lakka...

 

03032007148WinCE.jpg

Her før lakking. Eg sette i sammen alle delene for å sjå korleis det bei. Ikkje verst.

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 11/3 2007

 

Ny update her, ikkje mykje har blitt gjort. Har starta lakkinga som eg ikkje vart noko serleg fornøyd med. Ellers har eg kjørt over lokke til korken med bil :cool:

 

Me starter med noko eg gjore søndagen siste veke før eg reiste:

04032007157WinCE.jpg

Lakka toppen brun. Lakka den først kvit men så kom eg på at den skulle vere brun.

 

Så var det denne veka:

10032007166WinCE.jpg

Fant igjenn den eine malen som eg brukte til kappinga av side døra.

 

10032007168WinCE.jpg

Måtte gjere om litt på den og tegne ferdig kua.

 

11032007169WinCE.jpg

Her er malen som eg lakka etter. Den er ganske bulkete etter at den låg ute i natt.

 

11032007170WinCE.jpg

Her er lakkinga, ikkje heilt bra. Kommer til å ta og male det svarte for hand, blir litt lettere og får eit bra resultat.

 

11032007171WinCE.jpg

Her er lokke som eg kjørte over. :cry:

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update 17/3 2007

 

Hoder fortsatt på med lakkingen, har og starta litt med pensel på detaljane. Eg bruker ein type av rust stopp lakk, pga at eg ikkje fant noko anna lakk som eg kunne bruke.

 

Også det som eg har gjort:

 

16032007177WinCE.jpg

Her er lakken som eg bruker.

 

16032007178WinCE.jpg

Ein god pensell er eit must, med denne kan eg male breie streker smale streker.

 

17032007192WinCE.jpg

Her er eg nesten ferdig. Måtte vente litt på at lakken skulle tørke. Og eg gløymte å male resten.

 

17032007194WinCE.jpg

Har starta på den andre døra og. Bruk fantasien så ser du at det er ei ku :!:

 

17032007193WinCE.jpg

Her er rett etter at eg lakka fronten, dysa føkka seg litt og det kom ganske mykje lakk på den. Så eg måtte legge den ned for å fjerne renne merka.

 

17032007195WinCE.jpg

Og her er den når lakken har tørka. Men desverre så hadde lakken og komme seg under taipen og resultatet vart nokon stygge renne merker. Har og festa gittere til vifta.

 

Har og nokon ideer til emblemet som skal vere i fron(ku håve). Ideen går ut på å legge ei pleksiplate bak som stikker 1-2mm utfor metall plata. Så skal eg ha grønt lys som lyser opp plata bak grønn. Kommer med eit bilde korleis det skal bli.

Den andre ideen er å ha lys i korken, på lan er lyset ofte skrud av på kvelden/natta og det er ein fordel å sjå kor kanppene er.

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 25/3 2007

 

Då var det ein ny update og det starter å ligne på noko no :cool:

 

Bilde258WinCE.jpg

Her har eg skåre ut bokstavene og lakka da over på pappen.

 

Bilde259WinCE.jpg

Ikkje gale.... Så er det å skjer ut bokstavane igjen.

 

Bilde262WinCE.jpg

 

Bilde264WinCE.jpg

Så var det klart for lakking....

 

Bilde265WinCE.jpg

Og her er det lakka.... Gløymte å ta bilde når pappen var vekke :dontgetit:

 

Bilde266WinCE.jpg

Lakkinga vart ikkje så bra som den skulle, ar prøvd å fikse det verste med skyggen som skal vere rundt.

 

Bilde267WinCE.jpg

Ferdig... Men må finne ut ein måte å få vekk det grønna som ikkje skal vere der.

 

Bilde268WinCE.jpg

Som dere sikkert ser så er det ikkje heit perfekt. Må sikkert til å lakke over ting og fikse....

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 1/4 2007

 

Ny update uten bilder her. Grunnen til at det ikkje er bilder her no er at eg får ikkje overført bildene fra mobilen til pcen, noko tull der.

 

Men det som eg har gjort i dag er å få lakka/mala vekk den grønn fargen som ikkje skulle vere der. Pluss at eg har fiksa litt på overgangen mellom kvit og brun på kua.

 

Bilde298WinCE.jpg

 

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Update 5/5 2007

 

No kommer det ein update her etter ein lang tids pause. Eg er snart ferdig med den eine døra, det eineste som er igjen der er å få malt bokstavane PC og auga...

 

Det som eg har gjort i dag:

 

Bilde362WinCE.jpg

Flytta den eine flekken litt lenger opp....

 

Bilde363WinCE.jpg

Malte halen på.

 

Bilde364WinCE.jpg

Her er horna merka opp... Ikkje lett å så, brukte ein tysj som går vekk i vatten. Lett og viske vekk når eg tegner feil.

 

Bilde367WinCE.jpg

Her er horna nesten ferdig.

 

Bilde368WinCE.jpg

Ikkje mykje igjen no, ikkje mykje igjenn (auga er ikkje malt enda, det er bare tysj)

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Update 14/7 2007

 

Da kommer eg med ein update. Har ferie no så da kommer eg til å prøve å jobbe med det kva dag. Har og skaffa meg litt pensler og nokon små plast kopper som eg kan ha malingen oppi.(med lokk). Kjøpte noko som eg trudde var pensel rens, men som var maling tynner. Men det funker til å vaske penslene.

 

Det som eg har gort i dag er å tegne opp det som skal vere framme på kabinette og starta å lakke.

 

Bilde521WinCE.jpg

 

Bilde523WinCE.jpg

 

Bilde524WinCE.jpg

Ikkje serleg lett å sjå, men her har eg tegna slik det skal bli.

 

Bilde525WinCE.jpg

 

Bilde526WinCE.jpg

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 17/7 2007

 

Nesten ferdig med kua og fronten, har bare litt detalje arbeid igjenn... Blir sikkert ferdig med det i morgon, så da er det bare ei side igjenn på kabinette og lokke på korken. + bryterane.

 

Bilde528WinCE.jpg

Her er det ferdig dekka til...

 

Bilde529WinCE.jpg

 

Bilde530WinCE.jpg

Blei ikkje så gale, litt små fiksing så blei det bedre.

 

Bilde534WinCE.jpg

Der er den ferdig!

 

Bilde532WinCE.jpg

Eit lite overblikk.

 

Kommentarer her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update 30/7 2007

 

Har tegna opp korleis det skal vere... Skal maskere opp imorgon og lakke...

 

Bilde546WinCE.jpg

Gløymde å ta bilde av korleis det såg ut før eg starta... Men vist du ser vekk fra srekene så var det bare det brune som var der + mykje støv og andre ting...

 

Bilde548WinCE.jpg

Ganske grov skisse over korleis det skal sjå ut... Veit no kva som skal vere brunt og kva som skal vere brunt og kvitt... Blir sikkert ei utfordring med dei grønne sirklane..

 

Klarte det før kvelden er omme... :thumbup:

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 1/8 2007

 

Her kommer den updaten som skukke ha komme i går kveld..

 

Det som er har gjort er at eg har starta på den sista døra til kabinette,gjort ferdig fronten+sideøra og nesten ferdig med å lakke inni kabinette.

 

Bilde549WinCE.jpg

Kjøpte meg ein blå type av maskeringstape som var letttere å skjere til.

 

Bilde550WinCE.jpg

 

Bilde551WinCE.jpg

Maskerte katten og...

 

Bilde552WinCE.jpg

Ferdig lakka...

 

Bilde558WinCE.jpg

Og slik blei det...

 

Bilde553WinCE.jpg

Lakka og inni kabinette... Brukte ein boks med lakk når eg hadde to lag..

 

Bilde554WinCE.jpg

 

Bilde555WinCE.jpg

 

Bilde556WinCE.jpg

 

Bilde560WinCE.jpg

Og da var denne døra ferdig...

 

Og men eg sitter her og skriver har katten prestert å få ein katt unge.... Ikkje den katten som er over her, men den andre..

 

Kommentarer her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Mini update 22/10 2007

 

Da starter prosjekte igjenn. Beklager så mykje at det blei ein pause på litt over 2 månder... Men no har eg bestilt brytere som skal vere i korken. Bare for å sei det eg har komme litt lenger enn det som det er bilder av, grunnen er ganske enkel. Eg hadde ikkje kamera. Men kan tenke meg at den siste døra er ferdig på fredag... Har ein heil dag da...

 

Det som eg venter på:

 

l1526.jpg

Skal ha 2 stk av denne typen til flytting av dvd bryteren

 

l18377.jpg

Av/På knappen

 

l1398.jpg

Restart knappen

 

Av kable til dette kommer eg til å bruke cat5(har ca 20m-30m etter ein rivings jobb :innocent: ) eller PFK 4x0,5 (vist eg finner noko ender som skal kastes)...

 

Så her skal det jobbes...

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update 29/10 2007

 

Som sikkert mangen fekk med seg så var det eit helvetes vær i helga på vestlandet. Noko som førte til at eg nesten ikkje fekk gjort noko. Prøvde så smått å lakke litt inne på eit hobby rom.

 

DSC00055WinCE.jpg

Kom ikkje noko lenger enn dette.

DSC00056WinCE.jpg

Som nokon sikkert ser så er det noko svake tysj merker etter eg merka opp mønsteret, saken er den at det går ikkje vekk og håve til kua er forstort.

 

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update 3/11 2007

 

Kommer med ein update med uten bilder. Du kan og kalle det dagsraport.

Men det som eg gjore i går var å ha klar lakk på side døra og toppen, klar lakken er av typen matt noko som blei ganske fint. Men eg er tom for brun maling så det blir bestilt ein av dagane...

 

Bilder kommer i kveld. :p

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update 4/11 2007

 

Da er eg ferdig med lakkingaj ein gigantisk lettelse. Det som nokon sikkert har sitt på komentart tråden, elfa greide å sende feil bryter. På orderbekreftelsen og på påsen sto det riktig men det var feil bryter eg fekk.

 

P1011470WinCE.jpg

Måtte tegne opp igjenn snuten på kua for å få den litt likere den andre.

 

P1011471WinCE.jpg

Ferdig med snuten.

 

P1011472WinCE.jpg

Dei grønne ringene, veit ikkje kva de skal sjå ut som. Gras?

 

P1021476WinCE.jpg

FERDIG! Kan tru eg var glad. Mangler klar lakken, fekk ikkje tid til deg før eg reiste til hybelen.

 

P1011469WinCE.jpg

Den andre sida med klar lakk. Skal montere glasset neste helg.

 

P1021477WinCE.jpg

Fronten ferdig med det andre laget med klarlakk.

 

Neste halg har eg planer om å gjere ferdig korken og starte å legge opp gabler i kabinette.

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update 18/11 2007

 

Som sikkert nokon har sitt i komentar tråden, eg har skaffa nettverkskontakt som eg skal ha i korken. Planen er da og lodde på ein Cat5 kabel fra eit nettverkskort (som eg skal skaffe meg) til korken.

ris4.jpg

Kontakten er nesten lik denne, men har ikkje ein slik fin blå tupp

 

Eg kommer til starte å legge opp kabler og legge inn brytre osv neste helg. Er så og sei ferdig. :new_woot:

 

DSC00088WinCE.jpg

Tok og hang kabinette opp i taket for at det skal bli letter å få på lakken.

 

DSC00089WinCE.jpg

 

DSC00090WinCE.jpg

Musikk til arbeidet må til :p

 

DSC00091WinCE.jpg

Korken er meir ferdig enn dette, har bare igjenn å gjere den klar for lakking. Men fekk ikkje tatt det siste bilde før eg reiste.

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 25/11 2007

 

Da var helga som eg skulle være ferdig over, og eg er ikkje ferdig. Var ganske trøtt etter ein hard arbeids veke og det gjekk til å dekke min 14 timers søvn :p. Men korken er ferdig, bare til å montere alt som skal i den. Har og skaffa meg eit nettverkskort 150 spenn på elkjøp trur ikkje det skal væra så vankelig å modifisere det. Ellers så har eg funne ut at glase som eg limte på var for stort så eg får ikkje på døra :D Får fikse på det neste gang. Resten av tida har gått i å skrape av fugelim av den eine døra, etter liminga.

 

Den siste tingne er at eg får ikkje jobba med PC-en neste veke, skal på julebord :fun: Blir sikkert eit fuktig kveld/natt.

 

DSC00096WinCE.jpg

Det var ikkje mykje å velge i, faktisk var det kun denne.

 

DSC00098WinCE.jpg

Eit fint lite kort :love:

 

DSC00100WinCE.jpg

Ser ganske lett kva kabel som skal kor. Kommer med ein tegning over det.

 

DSC00102WinCE.jpg

Skal sei eg stressa for å få det vekke.

 

DSC00103WinCE.jpg

Eit lite bilde av det fine kjøreføret her :ohmy:

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update 9/12 2007

 

Eg prøvde å modde nettverkskorte i kveld. Men deg gjekk ikkje, er litt usikker på kva som er gale men kommer til å kjøpe meg eit nytt på prøve å forlenge kontakten på ein ny måte...

 

Har tatt bilder under heile loddinga og kommer til å komme med bilder serinere i kveld.

 

Kommentarer her!

 

PS: Eg brant meg på loddebolten.

 

 

 

HOLDER PÅ MED Å LEGGE INN BILDER...

STORT

 

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...