ResidentDante Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg har lyst å spille gjennom Far Cry igjen, og har lest at i den nyeste patchen er det nå støtte for HDR belysning i spillet. Er det en spesiell måte å aktivere dette på, eller ligger det under options? På siden om HDR belysning på Wikipedia, ser man screenshot fra Far Cry, med og uten HDR: http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_rendering
AKIRAx77 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Det skal være en patch man instalerer. Også må du ha ett skjermkort som kan vise den type teknologi. Har du det? Hvis du har de to tingene over tipper jeg det bare er en checkbox i options på spillet. AKIRA
ttt Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Du må ha 1.3 patchen for kunne bruke HDR. To enable the OpenEXR method of HDR being used in FarCry you must have a GeForce 6 series video card and you must disable Anti-Aliasing because this feature is not compatible with AA. Bring down the console and type “\r_hdrrendering x”, (where x represents a number which indicates the type of HDR lighting). 7 blir av mange sett på som det beste alternativet.
ResidentDante Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Takker for hjelp fra begge. Jeg har et XFX Geforce 7800GS, så det burde vel duge til HDR effekten. Litt synd man må slå av AA da, men jeg får teste dette i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå