hans A Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Får ikke fullskjerm i MediaPlayer 10. (Win XP) Når jeg bruker ALT+ENTER så bruker den ikke hele skjermen. Dvs den bruker bare ca 80% av skjermen. Noen instillinger?
Xecuter Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) Får ikke fullskjerm i MediaPlayer 10. (Win XP)Når jeg bruker ALT+ENTER så bruker den ikke hele skjermen. Dvs den bruker bare ca 80% av skjermen. Noen instillinger? 6928029[/snapback] Har du musa uti siden et sted? Da kommer slike statusbarer fram. Vet ikke annen løsning. Endret 24. september 2006 av Xecuter88
qualbeen Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 eller kanskje han/hun ser en film som ikke er i 4:3? Dermed vil det bli svart stripe øverst og nederst, akkurat som på en gammeldags tv (ikke widescreen). Er problemet disse blå MP-linjene, sjekk at tegnestifta oppe til vensre er "koblet ut", og la muse hvile midt på skjermen i 3 sekunder.
xanonymx Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 På linjen helt øverst er det en knapp du kan trykke på, bilde av en nål. Hvis det er slik jeg forstod det
hans A Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Ikke ofte man finner den berømmelige nåla i..... Men i dette tilfelle fungerte det faktisk. Problemet var at både spillelisten og "blålinja oppe og nede" ikke ville forsvinne. Men nå funker allt som det skal.
Xecuter Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Ikke ofte man finner den berømmelige nåla i.....Men i dette tilfelle fungerte det faktisk. Problemet var at både spillelisten og "blålinja oppe og nede" ikke ville forsvinne. Men nå funker allt som det skal. 6933296[/snapback] Nåla må ut. Og så må du ikke ha musa over blålinjene eller spillelista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå