Avensis02 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) Kan noen være så snill å hjelpe meg med å finne en direkte link til den driveren jeg trenger? Jeg får ingen lyd på maskinen min etter bytte av harddisk og installasjon av Windows XP SP2, og har funnet ut at det mangler en driver til lydkortet mitt. Lydkortet sitter integrert (tror jeg) i hovedkortet, og dette er av typen MS-6577 VER 4.1 Har vært på nettet og søkt selv men blir bare forvirret , og finner ikke ut hvilken driver jeg trenger Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk Endret 24. september 2006 av Avensis02
H.M.Kongen Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 hva slags hovedkort er det?eller hva slags pc.
sedsberg Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Det er et MSI-kort. www.msi.com.tw <- der skal det ligge drivere.
Avensis02 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 (endret) Takk for svaret, men jeg finner ikke noe der heller. Kan noen fortelle meg eksaktlig hvor den ligger? Jeg skjønner fint lite av dette gitt. Endret 24. september 2006 av Avensis02
miCro Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Last ned MSI Live Update. Det er et veldig hendig program som gir deg en oversikt over tilgjengelige drivere og bios-oppdateringer til ditt hovedkort.
Avensis02 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Tusen takk Der fant jeg den. Hadde aldri klart dette uten hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå