Gå til innhold

Ny Budsjett pc!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har planer om å kjøpe ny pc og har tenkt på disse delene. Budsjettet er meget stramt og noe dyrere oppsett enn dette har jeg ikke råd til. Men tror dere dette kan bli en bra maskin?

 

ASUS M2N-E Socket AM2 Hovedkort

nForce570 Ultra, ATX, SATA2, GbLAN

 

AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket AM2

1MB Cache, "Windsor", 90nm, Boxed

 

Club3D Geforce 7600GS 256MB Passiv

PCIe 16x, 128BIT, GDDR3, DVI+VGA+TV SLI

 

A-Data Vitesta 1024MB DDR2 PC5300 667Mhz

CL5, 240pins, 64Mx8 - 16chip

 

Western Digital 250GB Caviar SE SATA II

7200RPM, 8.9ms, 8MB cache, 300Mbps

 

Pris 4 960,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser helt ok ut den, synd du ikke har litt mer penger siden det skal så lite til å få en god del bedre..

(Conroe, X1600XT)

6921085[/snapback]

 

Ja, jeg er litt enig. Men pcen skal for det meste brukes til musikkproduksjon, så skjermkortet er ikke så viktig (lydkort har jeg), men selv dette skejrmkortet klarer vel å dra de fleste av dagens spill?

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging.

Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

 

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

 

  • Døme på gode emnefelt:
     
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
     
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
     
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
     
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K
     

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...