Gå til innhold

Chess Touch? Noen som har det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greia er vel egentlig at man kan sende uendelige meldiger med Djuice Nonstop til kr 299 i måneden.
Det er hva dem hevder ja, men tror du ikke luringene har sneket med en liten begrensning? Joda. :)

 

Edit: Men, jeg lurer på; hvorfor i all verden babler du i vei om Djuice Nonstop?

6920453[/snapback]

Jeg skrev om Djuice Nonstop etter artikkelen ovenfør, men hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Jeg byttet fra Chess Knock Out til Ches Touch, smoothly og uten problemer. Siden jeg sender mange flere tekstmeldinger enn å ringe ble dette abonnementet kjempefint for meg.

 

Om at man ikke kan sende så mange SMS man vil tviler jeg på. Hittil i september har jeg sendt mer en 110, og ser ikke noe problem for å fortsette å sende dem.

 

Vil anbefale chess touch til alle som er ivrige til å sende meldinger :)

Lenke til kommentar

Koster det ikke 0.69 pr minutt å ringe da? Uansett til hvem osv? Det er jo billig, faktisk det billigste jeg har sett på månedsavgiftsfrie abb....

 

Utifra det dere sier er SMS prisen det som er bra med abbonementet, selv synes jeg ringeprisen er likså imponerende. (Bør vel nevnes at jeg har Telenor Kontantkort fra før, der minuttprisen ofter er 4 kr...)

Endret av orginal
Lenke til kommentar

Okay. Tusen takk.

 

Hvor lang tid bør jeg belage meg på å vente på SIM kort? Sitter her uten "penger på kortet", og har iløpet av dagen snart brukt opp mine 30 gratis SMS fra nett.....

 

Ja, en ting til forresten, jeg bytter jo fra Telenor til Chess. Må jeg gi beskjed/avbestille til Telenor, eller går alt sånnt automatisk?

Lenke til kommentar
Okay. Tusen takk.

 

Hvor lang tid bør jeg belage meg på å vente på SIM kort? Sitter her uten "penger på kortet", og har iløpet av dagen snart brukt opp mine 30 gratis SMS fra nett.....

 

Ja, en ting til forresten, jeg bytter jo fra Telenor til Chess. Må jeg gi beskjed/avbestille til Telenor, eller går alt sånnt automatisk?

6923933[/snapback]

aldri finne på å avbestille/si opp abonnementet hos din gamle operatør! Da mister du nummeret ditt, og porteringen går i vasken!

Endret av pologutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...