howard- Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg er i et guild som clearer MC hver uke. Vi er i starten av BWL. Akkurat nå har jeg 30fire 21frost build, og dette har jeg hatt siden mage-patchen. Dette fungerer bra for meg i MC. Jeg bruker fire på de mobs som ikke har har høy fireress, mens på bosser holder jeg meg alltid til frost. Dette er som nevnt tidligere mye mer manaeffektivt. Det samme gjelder for AQ20 og ZG hvis jeg er der.. Fire på mobs og frost på bosser.. Men det jeg har funnet ut etter at vi har startet i BWL er at jeg savner ice-barrier. Så kommer til å respecce til minst 31 frost. Hva jeg gjør med resten av talentpoengene er jeg litt usikker på, men det frister å plassere dem i fire.
Marti Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg er i et guild som clearer MC hver uke. Vi er i starten av BWL. Akkurat nå har jeg 30fire 21frost build, og dette har jeg hatt siden mage-patchen. Dette fungerer bra for meg i MC. Jeg bruker fire på de mobs som ikke har har høy fireress, mens på bosser holder jeg meg alltid til frost. Dette er som nevnt tidligere mye mer manaeffektivt. Det samme gjelder for AQ20 og ZG hvis jeg er der.. Fire på mobs og frost på bosser.. Men det jeg har funnet ut etter at vi har startet i BWL er at jeg savner ice-barrier. Så kommer til å respecce til minst 31 frost. Hva jeg gjør med resten av talentpoengene er jeg litt usikker på, men det frister å plassere dem i fire. 6920820[/snapback] Du angriper bosser i ZG og AQ20 med frostbolt istedet for fireball, når du mainly er fire spec? Lurt...
genetex Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Kanskje for å spare mana, og ikke critte 4k og whipe hele raidet?
ukjentbruker Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Det samme gjelder for AQ20 og ZG hvis jeg er der.. Fire på mobs og frost på bosser.. 6920820[/snapback] Du angriper bosser i ZG og AQ20 med frostbolt istedet for fireball, når du mainly er fire spec? Lurt... 6972293[/snapback] ROFL, les den siste setningen Endret 1. oktober 2006 av Jungldyr
Sink Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det samme gjelder for AQ20 og ZG hvis jeg er der.. Fire på mobs og frost på bosser.. 6920820[/snapback] Du angriper bosser i ZG og AQ20 med frostbolt istedet for fireball, når du mainly er fire spec? Lurt... 6972293[/snapback] ROFL, les den siste setningen 6976748[/snapback] scorch bruker jo nesten ikke mana, og har bedre dps.. alle magesene våre var frost\arcane helt til vi fikk bwl på farm, så specca dem fire. merka sinnsyk boost på dps på bossene i aq40 merker også at mages ikke finnes på dmgmeters i bwl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå