Gå til innhold

Samme anmelder gir Just Cause 4/6 og 9/10 (!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må vel sammenligne med karakterene til de andre anmeldte spillene. For Gamereactor er jo 7/10 regnet som et dårlig spill. I dagbladet regnes samme karakter som et godt spill osv.

De tallene betyr ingenting uansett. Les hele anmeldelsen og sjekk om det er forskjellige synspunkter på de samme tingene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis feks Dagbladet-anmeldelsen ble skrevet senere, så kan det jo hende at han har begynt å se mangler med spillet, og dermed gitt det en litt dårligere karakter.

6921939[/snapback]

Eller omvendt ;)

Skrevet (endret)

Stemmer, men i papirutgaven (som jeg faktisk sitter med her foran meg), så ligger det en liten kommentar fra Frode Haugen ved siden av, der han gir spillet 9/10.

Han skriver:

Med Just Cause har Avalanche gjort en bragd. Selv om prosjektet er overambisiøst er det en sann fryd å spille, og man skal være en skikkelig gretten gammel kjip gubbe for ikke kose seg i dette sommerparadiset. Endeløse områder å utforske, heseblesende action og oppfinnsomme løsninger gjør dette til et glimrende spill. 9/10

_Frode Haugen

Endret av Nevnarion
Skrevet
Men har ikkje Gamer.no tenkt å anmelde det dei da?

Hadde vert kjekt å visst deres mening også :)

6924474[/snapback]

Gamer.no har da vitterlig anmeldt Just Cause. Både Xbox 360 og PC-versjonen har de anmeldt her.

Skrevet

Orker ikke jeg i denne saken, men hva med litt kilder (linker)?

Disse postene om at det går an å ombestemme seg, skifte mening osv.....

Da er vel jobben gjort meget dårlig. Man skal også være litt objektiv.

noen ting som kan være gjort feil_

- ikke spillt lenge nok (!!)

- ikke feilsøkt og/eller vært objektiv

- tatt imot uoffesiell betaling for 8/10! :p

Selv har jeg aldri tatt gamereactor/dagbladet omtalene særlig seriøst.

Ingen som er registrerte på gr forum, og kan spør ham direkte? =)

Skrevet

Hvem bryr seg? De beste spillomtalene finner nå hvertfall jeg her på gamer.no og godt er det. De har en skala som faktisk srtekker seg fra 1 til 10 og ikke 6 til 10. De gir for det meste terrferdige karakterer og man få et intrykk av spillets kvaliteter ved å lese omtalen.

Skrevet (endret)

Jeg svarer på denne nå og håper den kan legges død:

Dette var en trykkfeil i Gamereactor. Jeg skrev som kjent ikke anmeldelsen, men det stod mitt navn på "En annen mening"-spalten. Denne meningen var skrevet av en annen av våre anmeldere, men mitt navn stod i malen og det oppdaget vi ikke før det var for sent.

Det er ingen grunn til konspirasjoner, forslag om bestikkelser etc. En uheldig feil var alt.

mvh,

Frode Haugen

Endret av Aziraphale
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...