Zlash Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Han må vel sammenligne med karakterene til de andre anmeldte spillene. For Gamereactor er jo 7/10 regnet som et dårlig spill. I dagbladet regnes samme karakter som et godt spill osv. De tallene betyr ingenting uansett. Les hele anmeldelsen og sjekk om det er forskjellige synspunkter på de samme tingene.
Kjell Fisk Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvis feks Dagbladet-anmeldelsen ble skrevet senere, så kan det jo hende at han har begynt å se mangler med spillet, og dermed gitt det en litt dårligere karakter. 6921939[/snapback] Eller omvendt
fettgnomen Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Det er jo ikke Frode Haugen som har skrevet anmeldelsen i Gamereactor, men en annen mann med navnet Kristian Nymoen. I hvertfall i nettutgaven av gamereactor.. Just Cause anmeldelse
Nevnarion Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) Stemmer, men i papirutgaven (som jeg faktisk sitter med her foran meg), så ligger det en liten kommentar fra Frode Haugen ved siden av, der han gir spillet 9/10. Han skriver: Med Just Cause har Avalanche gjort en bragd. Selv om prosjektet er overambisiøst er det en sann fryd å spille, og man skal være en skikkelig gretten gammel kjip gubbe for ikke kose seg i dette sommerparadiset. Endeløse områder å utforske, heseblesende action og oppfinnsomme løsninger gjør dette til et glimrende spill. 9/10 _Frode Haugen Endret 23. september 2006 av Nevnarion
Kjell Fisk Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) Gamer.no har nå anmeldt det! Kjekt å vite deres mening også selv om ville gitt det minst 8 av 10! Endret 23. september 2006 av raging king
Snorre Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Men har ikkje Gamer.no tenkt å anmelde det dei da?Hadde vert kjekt å visst deres mening også 6924474[/snapback] Gamer.no har da vitterlig anmeldt Just Cause. Både Xbox 360 og PC-versjonen har de anmeldt her.
Kjell Fisk Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Ja nå men det var der ikje tidligere idag når eg skrev det Skal fikse på den posten eg!
genesis Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Orker ikke jeg i denne saken, men hva med litt kilder (linker)? Disse postene om at det går an å ombestemme seg, skifte mening osv..... Da er vel jobben gjort meget dårlig. Man skal også være litt objektiv. noen ting som kan være gjort feil_ - ikke spillt lenge nok (!!) - ikke feilsøkt og/eller vært objektiv - tatt imot uoffesiell betaling for 8/10! Selv har jeg aldri tatt gamereactor/dagbladet omtalene særlig seriøst. Ingen som er registrerte på gr forum, og kan spør ham direkte? =)
Koopa Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg gir alle mennesker 11%. 6926274[/snapback] ehm...uhm....lol.
Snorre Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hvem bryr seg? De beste spillomtalene finner nå hvertfall jeg her på gamer.no og godt er det. De har en skala som faktisk srtekker seg fra 1 til 10 og ikke 6 til 10. De gir for det meste terrferdige karakterer og man få et intrykk av spillets kvaliteter ved å lese omtalen.
Aziraphale Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg svarer på denne nå og håper den kan legges død: Dette var en trykkfeil i Gamereactor. Jeg skrev som kjent ikke anmeldelsen, men det stod mitt navn på "En annen mening"-spalten. Denne meningen var skrevet av en annen av våre anmeldere, men mitt navn stod i malen og det oppdaget vi ikke før det var for sent. Det er ingen grunn til konspirasjoner, forslag om bestikkelser etc. En uheldig feil var alt. mvh, Frode Haugen Endret 24. september 2006 av Aziraphale
Snorre Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Fint at du tar deg tid til å forklare deg. Da er denne saken død og ingen grunn til videre diskusjon. *Tråd Stenges* Snorre
Anbefalte innlegg