Bromlexl Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Vel jeg er kommet til Mages Guild og der er det et oppdrag der du skal løse en oppgave med en stor søyle i midten av et rom ("pillar" i spillet) Jeg har fått alt oversatt og vet hva jeg skal gjøre. problemet er at jeg ikke gjorde det når jeg uheligvis kastet bort alle spellene jeg hadde i den kista. (Doh) Så nå lurer jeg på om det er noen måte å løse dette på. Jeg har event til 3 av 4 oppgaver. Jeg kan: Fire Frost Skade Magica Men hvordan i helvete "gir du/støtter magica?" Noen skolls/spells som gjør dette. Til en som ikke er i et utrolig høyt level. Viss noen kan hjelpe ville jeg vært evig takknemlig
DP Rusher Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Du trenger et fortify magica spell. Husker ikke i farten hvor du får fatt i det, men prøv noen av selgerne i mages guild, eller en av butikkene i Imperial City.
paranoide Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det skal ligge noen scrolls i en kasse bak deg, der det står en eller annen fyr. Tar jeg ikke helt feil er de siste to spellsene reversert i forhold til det han oversetter.
Bromlexl Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Det skal ligge noen scrolls i en kasse bak deg, der det står en eller annen fyr. Tar jeg ikke helt feil er de siste to spellsene reversert i forhold til det han oversetter. 6913393[/snapback] Det stemmer. men som nevnt i posten som started dette topicet så har jeg "kastet bort" de rullene. Å jeg har vært overalt og sett etter spells og scrolls som fortify magic. Vert på hvert et mage guild. Men må vel bare lete videre. Hvor får man kjøpt scrolls utenom ham i market district?
DP Rusher Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nå er det vel så vidt jeg husker kun vanlig med "self" fortify magica spells, det spørs vel om det i det hele tatt finnes noen som selger "target" spells av denne typen. Det finnes vel noen scrolls ett eller annet sted, men har ikke peiling på hvor.
Campin Carl Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 siden du har tilgang til arcane university kan du jo nå bare lage en spell fortify macigka on target ,hvis du ikke har ekstrem lav restoration level da
Stonemeister Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Mjaa... De scrollene er selvfølgelig der fordi du skal bruke dem på pillaren... Vet ikke hvor du finner sånne scrolls. Arcane University kan jo virke...
Bjorn Ole Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Ikke så vanskelig å finne et par scrolls/spells her og der. Hadde samlet ca. 200 scrolls oppi en kiste jeg, før jeg solgte de selvfølgelig siden jeg absolutt aldri brukte de. Den questen der var en av de bedre siden du faktisk måtte bruke hodet, imotsetning til de fleste quester.
Bytex Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Tror du sliter hardt hvis du kasta bort de scrollene oppi kista. Den inneholder akkurat de spellene du trenger. Du kan nemlig ikke lage spells uten å kunne skillene selv først. Så om du er warrior er det et lite problem. De i kista heter Sever Magicka (svekker magicka) og Amplify magicka. De kan selvsagt ikke være On Self. Reload et stykke før du gikk inn der da..kommer ikke videre uten dem. Du må ha en fire, en frost, en sever magicka og en amplify magicka, og kaste dem i rett rekkefølge på pillaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå