xanonymx Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg vil fjerne noen alternativer fra høyreklikkmenyen, jeg har ikke lyst til å installere et program som skal sviver i bakgrunnen for å holde alternativene vekke. Så hvis noen vet hvordan jeg gjør det i selve programmet som har lagt til alternativene eller i registeret så hadde det hver fint. De jeg vil fjerne her er VLC, Winamp, Søk og WMP alternavtivene. Edit: Deling og sikkerhet kunne også hvert fint å fått fjernet. Endret 21. september 2006 av xanonymx
endrebjo Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Du gjør det i registeret (Start -> Kjør -> regedit -> OK). Her er en guide som ser grei ut. Finner sikkert flere i dette søket.
xanonymx Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Jeg fant ikke så mye der, linkene viste omtrent det samme. Så jeg søkte etter den setningen som står i høyreklikkmenyen i registeret. Tok en backup (i tilfelle det skulle være feil, eller problemer som kan oppstå) og så fjernet jeg nøkkelen. Det var den beste måten synes jeg, fikk fjernet meste parten. Men jeg klarte ikke å finne de som hører til WMP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå