Backb0neAvAtAr Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Greetings, We are sending you this email to inform you that we have, unfortunately, had to suspend your World of Warcraft account: Account Name: *********** Type of Violation: Involvement in unauthorized access of other account ( http://www.wow-europe.com/en/policy/scam.html ) Consequences for Account: Account Suspended pending investigation Following this issue, we have deemed it necessary to pass your account for review of the history of problems associated, and consideration of subsequent sanction which may needed to be taken. You will be contacted via email by our Account Administration Team shortly. Please note that any further query on your account should be addressed via email to [email protected] If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://en.wow-europe.com/policy/ Regards, Game Master Team Blizzard Entertainment Europe Jeg fikk denne mailen for eksakt EN uke siden. Jeg aner ikke hvorfor jeg er banna, jeg har aldri vært inne på noen andres account. En venn av meg skulle slutte med WoW, så han disenchanta alle epixa hans og gav nexus krystallene til meg. Jeg begynte å selge dem, hadde en fast macro. Det var ganske mange nexus krystaller. Jeg vet ikke jeg, kanskje noen trodde jeg hadde hacket noen, og raporterte det? Kommer jeg til å blir unbanna, eller? Hva tror dere?
Robert. Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har du noen scammet, sagt noe stygge ord etc. til en person, siden hvis du går inn på lenken står det scam ller kanskje du har gitt deg ut som en GM.
Backb0neAvAtAr Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Har du noen scammet, sagt noe stygge ord etc. til en person, siden hvis du går inn på lenken står det scam ller kanskje du har gitt deg ut som en GM. 6908593[/snapback] Aldri. Driver ikke med slikt.
nazrm Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Pending investigation.. om du ikke har gjort noe galt så får du den igjen.
Zo9X Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hallo på deg, Da er vi to - samme skjedde med meg her på Tirsdag. Meldte i fra om at noen hadde hacket seg inn på account min elns, ikke helt sikker på hva som egentlig har skjedde - men noe jeg vet er at jeg mistet 200g natt til Mandag, for så å logge påigjen på Tirsdag for å oppdage at ytterlige flere ting var bort, nå 2 Orbs og 3 Shards. Jeg meldte i fra ved begge tilfellene - og Mandag etter jeg hadde oppdaget det første tapet, byttet jeg passord til accounten min. Jeg fikk aldri noe in-game hjelp fra dem, jeg fikk aldri noe annet enn en auto-response før jeg under raidet på Tirsdags kvelden i 23 tiden da det poppet opp en In-game message med "This account is gonna be suspended, more information will follow on your E-mail." Det var vel egentlig alt jeg fikk tid til å lese før "Disconnected from Server" poppet opp. Takk for at jeg faktisk fikk tid til å snakke med vedkommende online, takk for at jeg fikk så god in-game hjelp, takk for at jeg fikk sjekke hva det stod. Så alt i alt, takk til Blizzard for å ansette inkomptente GM's som nok sannsyneligvis er småe unger som sitter å trykker på en Randomize knapp for å bestemme utfallet av en situasjon, og som ikke tar seg tid til å snakke med noen eller sjekke nærmere hva det egentlig er som har skjedd - er fint latterlig at man betaler for en serive man ikke får, for den summen man betaler for synes, ilikhet med mange andre, at man fortjener langt mer en det man får pr dags dato. Jeg har i dag sendt en mail til Blizzard EU sitt GM-team for å se hva det er de egentlig prøver å oppnå ved å reagere på denne måten og om de tror de tjener noe på å ha en, hva jeg vil si, elendig service til sine kunder som på ingen måte lever opp til det man forventer av et selskap i den størrelsen Blizzard er, selv om dette er en Spill-industri så forventer jeg meg at de handler seriøst og med grunnlag for sine nå mer radikale og meningsløse handlinger. /Zo9x
Bytex Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 De suspenderer bare kontoen mens de undersøker klagen din, det er ikke værre enn det. Det er fordi du ikke skal være innlogget så de kan gå inn i databasen og sjekke ting og tang.
Zo9X Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 De suspenderer bare kontoen mens de undersøker klagen din, det er ikke værre enn det. Det er fordi du ikke skal være innlogget så de kan gå inn i databasen og sjekke ting og tang. 6908832[/snapback] Det er fremdels poengløst at dem ikke oppgir noe info om dette, eller hva mener du? Det er jo også latterlig at dem ikke sier ifra, eller i det hele tatt gir hint om dette, er rett og slett skuffende av dem. Og jeg står fremdels fast på at suspending ikke er løsningen - jeg kunne holdt meg offline fra 00:00-19:00 hvis de absolutt skulle sjekke hva det var og at jeg måtte være offline - hvis de arbeider systematisk og sjekker etter noe konkret, så finner de det dem leter etter fort - skal faen ikke ta 2-3 uker. Da er vi igjen tilbake på den servicen man betaler for - om ungene som sitter bak <GM> nicket må ute i lekegrinda hver time så skjønner jeg jo at det kan ta lang tid, men fagfolk som konkret vet hva de skal lete etter - så skal dette ikke ta lang tid. Takk /Zo9X
Backb0neAvAtAr Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Jeg sendte to klager og sa at jeg ikke har gjort dette. Samme svar begge gangene: Greetings, Your account has been temporarily suspended whilst it is investigated for unauthorised account access. We shall contact you, via e-mail, upon the finalisation of our investigation, to advise you of our conclusions. If you wish to review our current Rules and Policies, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Regards, Zlephron Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe Kyss meg i ræva, Blizzard.
IntelAmdAti Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har dere kjøpt gull? Hva om Blizzard er begynt å ta banne noen håndfuller med kontoer slik at ingen som kjøper gull skal føle seg trygge?
Robert. Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Pass Munnen nå, som de andre sier at Blizzard er inne på accounten og sjekker Du for den sikkert tilbake.
Backb0neAvAtAr Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 (endret) Ja, men å sjekke det kan vel ikke ta over en uke? Endret 21. september 2006 av Backb0neAvAtAr
Zo9X Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har dere kjøpt gull? Hva om Blizzard er begynt å ta banne noen håndfuller med kontoer slik at ingen som kjøper gull skal føle seg trygge? 6908868[/snapback] Nei, har ikke kjøpt gulle eller brytt noen lover - hvis så, hvorfor skulle jeg reagere da? Da hadde jeg selv innsett at det var min egen feil, men det er ikke det nå - det som gnir så hardt i sjela fordi det er latterlig. Jeg har ingenting å passe meg for, jeg har skrevet omtrent akkurat det samme og klaget på servicen de utnytter til spillerne sine, for dette holder ikke mål i det hele tatt. Tviler ikke på at jeg får den tilbake, men at den skal innom alle disse leddene og at det skal ta så fordømra lang tid er helt bak mål. /Zo9X
Bytex Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det er ikke GM som sjekker kontoen din for evt. misbruk eller hacking. Det gjør Blizzard sitt kodeteam. Gamemasters gjør bare ting in-game.
Zo9X Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det er ikke GM som sjekker kontoen din for evt. misbruk eller hacking. Det gjør Blizzard sitt kodeteam. Gamemasters gjør bare ting in-game. 6908913[/snapback] Ja, men hvem førere til denne handlingen? Er ikke det kanskje GM's? Og som du ser i Tråsdstarter sine poster, så er det faktisk en underavdelig i GM-teamet som tar seg av dette. Og "kodeteam" blir jo Game-masters siden de faktisk sjekker tingen og er øversteleder over hva som forgåer i spillet.
gamer73 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Syntes ikke man kan klage på at Blizzard bruker 1 uke på å scanne accounten din. Dem har sikkert mer enn nok å gjøre og kan ikke prioritere saken din på noen måte. Dem må prioritere det som anngår flest spillere, slik som server lag etc. Men det er selvsagt trassig å måtte vente en uke før man kan spille igjen. Men å legge skylden på blizzard er å ta hardt i.
Zo9X Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 (endret) Syntes ikke man kan klage på at Blizzard bruker 1 uke på å scanne accounten din. Dem har sikkert mer enn nok å gjøre og kan ikke prioritere saken din på noen måte. Dem må prioritere det som anngår flest spillere, slik som server lag etc. Men det er selvsagt trassig å måtte vente en uke før man kan spille igjen. Men å legge skylden på blizzard er å ta hardt i. 6914511[/snapback] Hm, bruke tid på å fikse server. Da er vi inne på en annen avdeling som alldeles ikke har noe med det vi snakker om her, GM's og account fisking - og ja, jeg vil fortsette å klage på at de bruker 1 uke på å scanne accounten min fordi det er som sagt litt vel lenge. Hvis de hadde spurt meg in-game eller i det hele tatt svart på mail, så kunne vi snevret inn område de måtte lete i, dette er fordi jeg kunne fortalt dem når problemet oppstod og når jeg oppdaget at noe var feil. Og du snakker om prioritering, hadde dem fulgt opp sakene regelmessig så hadde det ikke vært noe delay, og Server Lag issues o.l. ligger jo under en helt annen avdeling til Blizzard - ser ikke hvordan du kan klarer å blande det inn. Hvis jeg ikke kan skylde på Blizzard forresten, hvem skal jeg skylde på da? Er ikke dette Blizzard sitt spill? Er det min feil, i mine øyne, at dem tar en forhastet konklusjon uten nok "kjøtt på bein" før de trår til med slike handlinger? Så å blande inn noe som ikke er relevant blir for dumt spør du meg. /Zo9X PS:Så akkurat at du spilte på SM - så hvis du har raidet end-game i de siste ukene, fra 1.12, så tror jeg du skjønner hva jeg mener her. Vi kunne ikke raide i løpet av 2 uker ca. Endret 22. september 2006 av Zo9X
percha Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Oi, dummeste jeg har hørt hittil idag, og jeg satt akkurat og sa at wraith blade skulle vært pala pri selv. ^^ 1. Ingame GM's har ingen verdensting med hardware på ulike servere og gjøre. 2. De er der for og løse enkle problemer, og for og være informative, i hennhold til spørrsmål vi eventuelt måtte ha. 3. Zonix sendte inn en ticket, og sa han hadde mistet 200g og various items, de svarte IKKE. Før de sa, "your account will be suspended", det er hva jeg kaller kundeservice. 4. Om de har så sinnsykt mye og gjøre, så tror jeg ikke blizzard har noen problemer med og ansette en hyper fjortiss til, som sitter og slikker fettet fra baguetten sin av tastaturet ----- Husk dette, det har fortsatt gått en uke, og zonix er fortsatt ikke online. Han har fortsatt ikke peiling på hvorfor han ikke er online, han har fått forklart at blizzard har faktiskt ikke noen telefon, som tar imot spørrsmål/klager på ban/suspension m.m. .. Å, mens jeg er igang, 3 days er vel den lengste suspension man kan få, og det er 3 dager siden, så om ikke blizzard kan klare og gi beskjed, kan han jo like så godt være permbanned eller whatsnot.
gamer73 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 jeg vet det har vært vanskelig å raide på et par uker på silvermoon, men jeg gidder ikke flame Blizzard av den grunn. Dem prøver nok å rette på feilen. Enkelte folk på dette forumet er litt for glad i å syte og klage om at blizzard suger osv. Det er selvsagt trist og trassig at slike ting dere sier oppstår, men Blizzard må hele tiden forsøke å løse problemer som oppstår både her og der og da vil det selvsagt i noen avdelinger ta litt lenger tid enn ellers ønsket. Dere må ikke tro at stor trafikk i en avdeling av Blizzard nødvendigvis ikke har noe å si på presset i en annen avdeling. Mindre syting og mer informativ informasjon om hvordan vi spillere får økt vår kunnskap om selve spillet ønskes av meg fra dere!
Zo9X Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 (endret) jeg vet det har vært vanskelig å raide på et par uker på silvermoon, men jeg gidder ikke flame Blizzard av den grunn. Dem prøver nok å rette på feilen. Enkelte folk på dette forumet er litt for glad i å syte og klage om at blizzard suger osv. Det er selvsagt trist og trassig at slike ting dere sier oppstår, men Blizzard må hele tiden forsøke å løse problemer som oppstår både her og der og da vil det selvsagt i noen avdelinger ta litt lenger tid enn ellers ønsket. Dere må ikke tro at stor trafikk i en avdeling av Blizzard nødvendigvis ikke har noe å si på presset i en annen avdeling. Mindre syting og mer informativ informasjon om hvordan vi spillere får økt vår kunnskap om selve spillet ønskes av meg fra dere! 6916254[/snapback] Sorry her altså, men jeg ser ikke helt hvordan dette er relevant. 1. Jeg har ikke klaget/whinet/flamet Blizzard - jeg har yttrett min misnøye mot Servicen jeg har (ikke har) mottatt. 2. Jeg har ikke sagt at dem ikke retter feilen, jeg stiller spørsmålsteng til hvorfor det tar så lang tid, noe jeg ser på som meget unødig. Og du sier at jeg ikke er informativ og bare syter? Har du i det hele tatt lest hva som er skrevet? Satt deg inn i situasjonenen? Eller "Troller" du bare rundt for å sanke poster? Hvis ja her, så for herrens-skyld sett deg ned å lese gjennom hva som er skrevet og si til oss om vi er usaklige og bare klager? Takk. Blizzard har altså avdelinger for forskjellige problemstillinger og typer problemer. Med andre ord: De har avdelinger som løser forskjellige problemer som egentlig ikke har en helt direkte sammenhenger. Så nå kan du forklare til lille meg hvordan èn avdelings problemer direkte gir èn annen avdeling samme problemet, eller at de må bistå den andre avdeling. Unnskyld hvis du føler deg angrepet, eller at jeg er spydig mot deg - for vel, jeg er det. For jeg ser ikke noe relevans med saken i det du skriver, mer som trolling og innhøsting av poster.. Sidenote: Hvis du lurer på hvorfor jeg mener at du troller o.l. - så er det fordi jeg så litt igjennom hva du har skrevet før. /Zo9X Endret 22. september 2006 av Zo9X
Bytex Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hovedsaklig hjelper det jo ingenting å klage i tråden her, Blizzard leser den ikke likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå